Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-01-14, 18:09   #1
 
Oliiiveer13s avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 41
Sharp$: 951
Standard

Fotboll på tv.


Tjena

Kul att det börjar bli drag på forumet igen.

Frågan lyder: hur går man tillväga för att få så stor tillgänglighet som möjligt på att titta på fotboll.
Dvs, alla ligor och framförallt alla cuper inom främst europa.

Hörde för något år sedan om "blackbox" där man pröjsar ngn tusing eller va det va och får väldigt många ligor etc

Vad är era erfarenheter? Kör flera sidor såsom viaplay, eurosport, cmore osv eller blackbox

"ful"Streamingsidorna är alldeles för dålig kvalité för mig så det är inget alternativ.
__________________
Vinnare hittar lösningar
Oliiiveer13 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-15, 11:01   #2
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6009
Standard

Angående "blackbox" gissar jag att du syftar på en dreambox? Och då cardsharing. Använder inte det själv men haft kompisar som gjort det och det är ju oerhört smidigt samt även billigt sen är det ju en fråga om etik och moral också.

Själv tragglar jag på precis som du med diverse olika playsidor. Vill man köra annan gratisstream rekomenderar jag Acestream, grym kvalitet men lite väl mycket delay tyvärr.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-20, 18:01   #3
 
Oliiiveer13s avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 41
Sharp$: 951
Standard

Såklart menar jag deambox, måste ha sett någon flygplanrulle el något..

etik och moral är inga problem för mig när det kommer till att få tillgång till så mycket som möjligt
Någon som har erfarenhet utav en dreambox, pris, gå tillväga osv?
__________________
Vinnare hittar lösningar
Oliiiveer13 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-20, 18:49   #4
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6009
Standard

Dreambox i sig är väl inga problem att köpa. Det som kan vara lite knepigt är det här med "cardsharing" för att få tillgång till alla kanaler
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td