Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-08-27, 10:31   #1
 
Reg.datum: aug 2017
Inlägg: 2
Sharp$: 19
Standard

När en fd yrkesspelare vill ha ett vanligt jobb?


Hej!

Hur har ni som haft långa tider av yrkesspelande gjort när ni sedan sökt vanliga jobb? Jag själv har levt i mer än 10 år på poker/sportsbetting. Jag har haft ett roligt och händelserikt liv pga detta, men nu har jag träffat en tjej i Stockholm och vill ha ett lite mer vanligt liv. Jag vill gå till jobbet som en vanlig person och ha vanliga arbetskollegor.

Jag har en gammal gymnasieexamen i ekonomi, men att plugga vidare på det spåret är inget alternativ. Jag vill börja jobba NU och jag har är definitivt inte knusslig. Det vore snarare en fördel att göra något fysiskt, kallt, slitsamt… Jag är öppen för allt, men känner att mitt, för icke spelare, suspekta CV är ett hinder. Så hur ska jag göra? Vad tycker ni? Har ni några tips vore det uppskattat?

Senast redigerad av Stockholmare den 2017-08-27 klockan 10:35.
Stockholmare är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td