Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-07-31, 08:05   #1
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack till uppmuntran=månadens vän


Jag tackar för att blivit utsedd till månadens person som behöver uppmuntras. Och det kunde inte kommit lämpligare. Det började igår med att Frages spelade på mitt konto Sen var det ju ingen hit på nattens spel. Men den största blundern inträffade nu på morgonen. Vakna slog på sidan och upptäcker att MLB spel gick att lira på. Sen kommer grabben förbi med ett av de största och förklara att det var gårdagens lir, Det är ju spel varje dag. Så nu är det bara att vänta och hoppas.
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-31, 09:09   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Så du spelade på ett spel som du trodde skulle spelas imorgon men som egentligen spelades idag?
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-31, 11:06   #3
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Så du spelade på ett spel som du trodde skulle spelas imorgon men som egentligen spelades idag?
Nä, han spelade på ett spel som las igår men som spelas idag för dom spelar så ofta. Eftersom samma lag ofta möter varran direkt kan det bli lite förvirrande antar jag.


Lycka till Blixten.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-31, 15:00   #4
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Nä, han spelade på ett spel som las igår men som spelas idag för dom spelar så ofta. Eftersom samma lag ofta möter varran direkt kan det bli lite förvirrande antar jag.


Lycka till Blixten.
Alldeles riktigt
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td