Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-12-26, 23:06   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 341
Sharp$: 936
Standard

Messenger grupp?


Hej alla gamla och nya spelare,

Jag har varit med länge nu i bettingsvängen och varit medlem på diverse spelforum och haft ett eget en gång som hette Bettingforce.
Spelanalys var det första jag var medlem på runt 2004-05 och sen har det fortsatt. Vi var en del gamla profiler (stofiler??) som var dagligen aktiva här på sharps.

Jag har i ca 5-6 år nu endast spelat privat och inte deltagit i diskussioner eller lagt ut rekar då det mesta försvann till twitter eller att folk skulle ha betalt för rekar.

Jag saknar det gamla surret om spel där man ger och tar. Var flitig på msn om ni minns den? Numera finns ju messenger, där man inte behöver ha Facebook utan kan regga ett konto med sitt telefonnr eller mailadress.

Jag är 36 år, bor i Stockholm. Heter Jay Tee på messenger. (Har en bild som är vit och det står Jay Tee på bilden)

Vore väldigt roligt om vi kunde skapa en liten grupp där och diskutera spel.

Lägg gärna till mig där eller skriv här vad ni heter på messenger så tar vi det därifrån.
Bolt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-28, 10:01   #2
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 90
Sharp$: 958
Standard

Tycker det känns som ett bra initiativ. Kikar in här då och då men majoriteten av allt prat handlar om trav eller bonushorande.
runtomkring är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td