Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-02-17, 07:47   #1
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Winbets.com?


Tjena! Förutom Sharps brukar jag även vara inne och läsa på Kens sajt winbets.com. När jag häromdagen skulle logga in hade den dock plötsligt försvunnit. Någon som vet varför? Känns märkligt att huxflux bara lägga ner sajten.
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-17, 10:17   #2
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

https://twitter.com/tennispunter123/...26169729286150

Det där är det jag hittat.

Skulle kunna tänka mig att Ken inte såg någon större mening med att fortsätta då Sportmarket inte blev tillgänglig för den svenska marknaden. I början så såldes det "fondandelar" som du kunde köpa in dig på via ditt Sportmarketkonto. Det var väl egentligen den ursprungliga idén med sidan.
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-18, 10:12   #3
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
https://twitter.com/tennispunter123/...26169729286150

Det där är det jag hittat.

Skulle kunna tänka mig att Ken inte såg någon större mening med att fortsätta då Sportmarket inte blev tillgänglig för den svenska marknaden. I början så såldes det "fondandelar" som du kunde köpa in dig på via ditt Sportmarketkonto. Det var väl egentligen den ursprungliga idén med sidan.
Tack för svar, men du kan väl inte ta den där tomten TP som en trovärdig källa på något?
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-18, 16:47   #4
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Nä verkligen inte. Som sagt det enda stället där det nämns. Tankarna kring det är mina egna o TP är inte riktigt verklighetsnära. Trist med Winbets då det behövdes något kontrast till den här sidan där allt krestsar kring bonusspelande.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jaroiten (+7)
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-21, 12:16   #5
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sidan är uppe igen
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td