Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-08-06, 16:48   #1
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 72
Sharp$: 674
Standard

Lazlo


Hej! Undrar om det är någon som vet var Lazlo tog vägen & om han lirar än idag? Tack på förhand.
roon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-06, 20:58   #2
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Senast idag har Lazlo skrivit inlägg här på Sharps.

https://www.sharps.se/forums/members/lazlo/
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-07, 09:29   #3
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av roon Visa inlägg
Hej! Undrar om det är någon som vet var Lazlo tog vägen & om han lirar än idag? Tack på förhand.
Tjenare!

Jodå, jag lever än och håller till här på Sharps.

Lirar gör jag också fast i betydligt mindre utsträckning än tidigare när jag drev min mailtjänst.

Coronan men framförallt svenska spelregleringen har ju satt käppar i hjulet för oss sportsbettare även om det på senare tid blivit lite bättre med båda coronan och antalet ordentliga bolag som går att använda.

Det som varit aktuellt gällande mina spel på slutet är att man kan köpa in sig på mina andelsspel på trav när det är jackpot på V75 eller V86 via vårt omdbudslag som ni hittar här: https://tillsammans.atg.se/inbjudan/...EANJ7T2LliIw==

Vad gäller sportsbetting så har vi lite planer för framtiden som kommer vara mycket intressant för er som gillar det. Förhoppningsvis kan vi få till något kring detta inom en snar framtid vilket kommer skapa stort mervärde till er medlemmar här på Sharps!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5), Norrman90 (+5), Mcdonkey (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td