![]() |
Förbered er för en blockbuster trade, jag kommer att ge till nån ett offer som kan inte avböjas...OOH FEEARRRR! :sweatdrop:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Did you get very far? Tell me more, tell me more, |
Redo för lite blatche-show inatt då?:popcorn:
|
Jag är redo för D12's 20/20 + 400 blocks.
|
3 spelare på trading block, lägg gärna ut dom ni inte är så sugna på.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Ska lägga till att du har VÄLDIGT få spelare jag är sugen på. |
Citat:
|
Lemasive är fantasyligans svar på Bert Karlsson.Stenhård och hänsynslös när det kommer till affärer.
https://www.sharps.se/forums/customav...vatar278_3.gifhttp://t0.gstatic.com/images?q=tbn:X...C3%B6rlag.jpeg |
Lemasive
Yao Ming (Hou - C) Andrew Bogut (Mil - C) FOR Fuzzy Jason Thompson (Sac - PF,C) Joakim Noah (Chi - PF,C) --------------------------------------------------------------------------------------- Lemasive Stephen Jackson (Cha - SG,SF) Samuel Dalembert (Sac - C) N FOR Illen Richard Hamilton (Det - SG,SF) Marcus Camby (Por - PF,C) Kommentarer? |
båda trejds beviljade, ser inga problem
Kan bara säga att Lema bygger stora väggar...Noah, Camby, Kaman, Odom, Bosh, Thompson..även Kidd tar 4-5 rbds per match...glöm att vinna big men cats mot honom...och med Rondo och Kidd som PGs...å skit... Jag behövde en backup för Iggy som dras med en handlesskada, trist att ge upp Rip, tror och hoppas att han har ett stort år. |
Team update
Rondo Kidd Bosh Camby Noah Kaman Odom Jason Terry Jamal Crawford Jason Thompson Richard Hamilton Turiaf Wesley Matthews |
Ser bra ut, lycka till och må de ha hälsan och städiga händer :cheers:
|
/j #nbafantasy för lite tugg inatt, många matcher att se.
|
fan funkar inte matchup för, får sitta och räkna manuellt -_-
|
Honka jag vill kanske göra en trade, hör av dig.
|
Palla utklassning, jag behöver nog tips från coachen :ohmy:
|
Sobo hoppa in på Chatten eller [email protected] så snackar vi lite ^^
|
Citat:
Hehe inte så farligt, första veckan och allt, men du borde nog kolla om du kan skaffa dig en till solid PG och en PF. Du har bra skyttar, så Manu kan vara värd att flytta...för tex West eller liknande om du kan få det... |
Citat:
|
Jag _tror_ att jag gjorde en hyfsad trade...pts borde jämna ut sig, förlorar några rebs(kanske), blks och fg% men går upp i asts, steals och 3ptm. Om någon tycker jag är en idiot får ni säga till. :)
|
Citat:
|
Är det inte en viss risk att du ofta kommer behöva bänka bra spelare när du har så många PF/C?
|
Citat:
|
Jo, fast det blir åtta som ska dela på de fem platserna?
Howard C Kaman C Evans PF Bosh PF/C Camby PF/C Noah PF/C Turiaf PF/C Thompson PF/C Vet inte hur mycket du kommer förlora på det dock. :) Som någon sa blir det nog svårt att vinna big men cats.. |
kan ta en update igen
Rondo Noah Howard Kaman Bosh Camby Baron Davis Jason Terry Reggie Evans Landry Fields Turiaf Jason Thompson Richard Hamilton |
Herregud vad när Ibaka var att förstöra för mig.
NBA fantasy är ju skitkul. |
Nån som sett Papak på sista tiden? Bull ska väl inte had et för enkelt? :P
3-4 skador i mitt lag nu på en dag dessutom, sånt är skoj. |
PPD = postponed :p Du får dem tillbaka nästa dag
League -> Managers så får man se när en manager varit aktiv senast. |
Josh Smith fortsätter att blocka shots som en motherfucker!
Jag kanske kan slå "Mr Spelarspecial" Storchen i en kategori iaf :cheers: |
Varför dumpade jag Ilyasova och behöll John Salmons... Han är en sån jävla douchebag :idiot:
Tror inte jag gillar den här leken längre :ful: |
Lemasive har lovat att jag ska få Howard om jag vinner, blir inte veto på det va grabbar? :D
|
Citat:
http://i499.photobucket.com/albums/r...2208104255.jpg På den punkten är både jag och Liston Söderberg överrens. |
Har man lovat, så har man lovat.
|
Citat:
|