Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-24, 22:08   #1
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Surfplattor


Hittar ingen tråd om detta så jag passar på att starta en. Ber om ursäkt om inlägget passar i en redan befintlig tråd.

Men till saken. Jag är riktigt sugen på att köpa en surfplatta. Är inne på att införskaffa den nya ipad'en. Är det någon som har erfarenhet av surfplattor? Är det värt 3-7k? Är det iPad som gäller eller ska man satsa på en platta som kör Android? (exempelvis Samsung Galaxy tab).

Mitt syfte med plattan är förmodligen som alla andras. Surfa, betta/följa matcherna, mail och allt annat skit som går att göra.

Jag har en iPhone4 och jag fullkomligt älskar telefonen, om det nu hör till saken...

Jag är alltså nyfiken på era åsikter. Tacksam för svar!
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-25, 09:55   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Jag skulle säga köp en macbook air istället för en surfplatta, dessutom är du inte lika begränsad. En ipad är bara som en stor iphone. Fall inte för hypen.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-25, 10:03   #3
 
Andy90s avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Norrköping
Inlägg: 398
Sharp$: 2871
Standard

Har du en iphone4 så känns det onödigt att köpa en ipad. Ipad är som Kp säger bara en stor iphone egentligen.
Jag har både iphone 4 och ipaden (ipaden fick jag i julklapp) och har knappt använt paden. Har lite film och serier inalagt på den, men skulle lika gärna kunna sitta och se de på bärbara datorn.
__________________
Article 34:
Bro's cannot make eye contact during a devil's threeway
Andy90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-25, 11:57   #4
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Okej, ja det kanske är lite onödigt att köpa en iPad om man redan har en iPhone...

Citat:
Ursprungligen postat av Andy90 Visa inlägg
Har lite film och serier inalagt på den, men skulle lika gärna kunna sitta och se de på bärbara datorn.
Klarar den av divx, xvid osv.? Fick för mig att iPad endast klarar QuickTime-filer. Alltså att man måste konvertera filerna till detta format. Stämmer det?
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-25, 12:00   #5
 
Andy90s avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Norrköping
Inlägg: 398
Sharp$: 2871
Standard

Precis, konvertera måste man. Precis som på iphone
__________________
Article 34:
Bro's cannot make eye contact during a devil's threeway
Andy90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-26, 10:18   #6
 
dgothes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 347
Sharp$: 1075

Sabermetrics-Test MLB
Stats: 236 - 128 - 4
ROI: 109.75%
Vinstprocent: 65.00%

Standard

jag använder min ipad rätt mycket, framför allt som pdf-läsare/eboksläsare.. jag har den bredvid sängen, så jag kollar lite mail och surfar på den också..

kollar dock aldrig film på den

dyr eboksläsare? ja, men väldigt bra sådan.
__________________
"Alla kan inte som jag koppla bort känslorna och se siffrorna" - pilen

-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
dgothe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td