|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
|
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
Elder Scrolls V: Skyrim
Någon annan än jag som införskaffat detta förträffliga tidsfördriv till spel?
Startade en save igår med en High Elf som jag döpte till Indúril (nästan rätt och slätt taget ur Sagan om Ringen). Har inte hunnit spela så länge, men har iaf tagit mig till monementen där jag valda "Sign of the Mage" och tagit mig till den närliggande staden som jag nu glömt namnet på. Pratade med en vän imorse som jag köpte spelet till igår och vi har redan hunnit med att välja olika vägar i spelet trots mindre än en timme spelat. Han följde med Imperial-soldaten efter attacken vid avrättningen och jag följde med fången ned i grottorna därav har han blivit introducerad till Imperialisternas väg och jag rebellernas. GÖTT ATT FÅ NÖRDA NED SIG IGEN! Alla spoilers förtecks med spoiler-taggar tack! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Banned
Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 11Skidskytte 12/13 Stats: 24 - 48 - 0 ROI: 84.05% Vinstprocent: 33.33% |
Ska tanka ner det och köra om några veckor. Spelar FM 12 fullt ut just nu och behöver införskaffa en mus för att kulla lira Skyrim. Hoppas verkligen att det är minst lika bra som Oblivion.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Det går en slags hysteri i kamratkretsen kring denna hypade femte del i spelserien! Jag har aldrig varit nere i Skyrim-träsket men när två av mina närmsta vänner förbokat spelet långt innan release, en övervägt att ta ledigt från jobbet och en annan köpt en PS3a bara för att kunna lira spelet så börjar man ju undra om man kanske missar något.
Spoiler:
Lirar emellanåt Gears of War 3 som har ett riktigt välgjort multiplayer läge, men annars nördas det inte så fasligt. Kanske för att jag har kvar min sex-appeal
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
Citat:
Detta spel skall enligt rapporterna vara i klass med Morrowind, med några av de bästa aspkterna ur fallout inslängda i paketet! Givetvis snyggare än Morrowin, men återigen sägs det att det tar uppåt 200 timmar att plöja spelet och inte de futtiga 40 timmar det tog att stänga trötta portaler i Oblivion!
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Banned
Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 11Skidskytte 12/13 Stats: 24 - 48 - 0 ROI: 84.05% Vinstprocent: 33.33% |
Citat:
Spoiler:
|
|
|
|
|
|
|
|