Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-11-17, 12:05   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 14
Sharp$: 327
Standard

Spam i mailen från "sportsbettors"


Som rubriken tyder på så har jag fått spam en längre tid från "sportsbettors". Varje gång jag får ett mail från dem trycker jag på unsubscribe. Ändå så poppar ett nytt företag upp med samma sorts upplägg i min mail och detta har pågått i 3-4 månader.

Vad fan kan man göra för å bli av med skiten för gott??
Arzosah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-17, 13:35   #2
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Beror på va du har för tjänst/mjukvara.

Hämtar du mailen tex med Thunderbird så kan du ju bara klicka Junk-mail så lär den sig själva och kastar dom i Junk-foldern i framtiden.

Vad andra tjänster/mjukvaror har så läs instruktioner hos dom.

Inte så mycket att göra om dom inte vill unsubscriba precis. Annat än att kontakta dom och påpeka det för dom.

edit plus de som pacman säger nedan

Senast redigerad av boored den 2011-11-17 klockan 15:38.
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-17, 14:36   #3
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Beror ju som sagt på precis som boored säger MEN, "felet" folk oftast gör som dessa förbannade spammare tar fasta på är just att klicka på unsubscribe. Det är ju som att säga åt spammarna att ja det är en korrekt mailadress och ja jag tog emot mailet...sedan kan du räkna med att junkmailen kommer att börja strömma in från fler företag som spammar än vad det gjorde tidigare
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1), boored (+1), Arzosah (+5)
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-19, 23:38   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 14
Sharp$: 327
Standard

Har gjort som ni sagt och har lagt mängder med dessa spam i skräpposten och nu kommer det knappt 3 om dagen längre
Arzosah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td