Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-10, 02:48   #1
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 5
Sharp$: 32
Standard

UFC i imorgon


Några idéer ?
centerbet123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-10, 09:06   #2
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1877


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag tycker oddset på Nik Lentz är på tok för högt 2.53@Pinnacle. Det är en 50-50 match i mina ögon och skulle jag bara välja vinnare utan odds i åtanke så skulle jag ta Lentz. Det kommer med största säkerhet bli en grappling/clinch contest mellan dessa herrar och Lentz är den bättre brottaren och jag tycker han ser starkare ut är Bocek. Bocek får givetvis en liten edge i det stående även om båda är svaga strikers. BJJ övertaget får också ges till Bocek men Lentz har underskattad BJJ som han inte riktigt fått visa upp ännu men detta blir ett bra tillfälle.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vlad (+5)
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-10, 09:26   #3
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1877


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Oddset på Antonio Rodrigo Nogueira är värt att syna med låg insats till 3.25@Betsson. En ganska jämn matchning om man jämför deras overall skillset men folk verkar fokusera lite väl mycket på Nogueiras "glas käke" och räknar med att Mir ska knocka honom enkelt. Förra gången dessa möttes i december 2008 när Mir vann på TKO så var oddsen omvända. Visst rankar jag Mir som den bättre fightern nu när tre år har passerat men inte så mycket bättre som oddsen vill hävda.

Senast redigerad av 1nce den 2011-12-10 klockan 09:35. Anledning: Högre odds hos Betsson
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-10, 10:08   #4
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1877


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Blir ett mindre spel på Tito Ortiz by decision till 5.47@5dimes. Båda får ses som fighters som är nedgång om man summerar de senaste åren men Tito rider på en liten framgångsvåg just nu. Lill Noggen har vunnit mot en del mindre 205:or och jag tycker att även han själv är liten för viktklassen, när motståndet varit större killar (Bader & Davis) som har bra brottning har han han torskat. Tito är en stor 205:a och han har hygglig brottning och borde kunna kapitalisera på Noggens dåliga takedown försvar.

Så länge matchen hålls stående kommer Noggen förmodligen plocka isär Tito bit för bit vilket tvingar Tito att gå på takedown. Tito har en tålig haka och han har brottningen och styrkan för att kunna försvara mot de sweeps som Nogueira ofta gör på backen. Har faktiskt svårt att se nån av dem avsluta den andre och vinner Tito så är det förmodligen via "lay and pray" efteraom han måste vara försiktig med tanke på Noggen BJJ och sweeps.
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-11, 01:19   #5
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 5
Sharp$: 32
Standard

jag ser värde machida vinna i rond 4 eller 5 med knock 23 respektive 29x pengarna.

för övrigt ser jag Patrick Claude som vinnare till 2.00

övrigt är väldigt svåra men bra föregående inlägg.
centerbet123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-11, 08:47   #6
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1877


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

0 av 3... Verkar som att min badstreak fortsätter efter flera månaders paus i rekandet :(.
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td