Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-15, 16:52   #1
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

2011-12-15 Lugi HF - HK Drott (Swed Elits)



Datum: 2011-12-15
Tid: 19:00
Sport: Handboll
Land: Sverige
Liga: Swed Elits
Match: Lugi HF - HK Drott
Period: ft

Spel: HK Drott -0.5
Insats: 4
Odds: 2.35
Bolag: Bet365

Motivering:
I dagens enda elitserie match ställs Lugi mot HK Drott på banan. Lugi inledde säsongen bra för att sedan på senare tid spela bedrövlig handboll. Man fick bland annat senast stryk mot HK Malmö med 35-22 och då luftade Malmö spelare redan i första halvlek. Lugi gjorde alldeles för mycket tekniska fel och hade inte förmågan att göra mål. Lugi hittar vi på 11:e plats i elitserien och HK Drott på en 6:e plats. Drott har överraskat mig i år, man är förmodligen elitseriens bästa bortalag och har tagit många imponerande vinster där. Tyvärr för Drotts del så är man inte lika vassa hemma, hade man varit det så hade man varit med i topp 4 och fightats på allvar. Drott åker ner till Lund idag med en blytung förlust mot Ystad hemma, där man tappar en 14-10 ledning i halvtid för att sedan förlora med 24-25. Jag tycker Drott är ett bättre lag på pappret och absolut för tillfället. Jag anser att detta är en 50/50 match och att då få Drott seger till 2,35, då kan man verkligen inte avstå detta.

Lycka till om ni ryggar!

//AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
apekatt66 (+2), morrowindl (+2), smak (+2), Grnvit (+2)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-15, 19:25   #2
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

24-22 FT. Har bara kollat på liveuppdatering och vad Drott håller på med stundtals i matchen fattar jag inte, man gör fruktansvärt mycket tekniska fel, missar straffar, släpper in 5 på rak etc etc. Lite jämnare spel så hade nog denna suttit.. Men men, jag kommer tillbaka!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td