Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-09, 14:49   #1
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 1
Sharp$: 534
Standard

2012-02-09 Drott - Aranäs (Elitserien)



Datum: 2012-02-09
Tid: 19:00
Sport: Handboll
Land: Sverige
Liga: Elitserien
Match: Drott - Aranäs
Period: ft

Spel: Aranäs
Insats:
Odds:
Bolag:

Motivering:
Det här är min första rek här och jag kan säga direkt att hjärtat är lite inblandat i denna rek men även hjärnan.
Drott möter idag Aranäs och det är länsderby. Båda lagen har sviktande form men jag anser att det är överodds på Aranäs idag. Drott har spelat de senaste matcherna utan ordinarie linje, vänsternian Daniel Lindgren har vikarierat på possitionen.
Aranäs har precis bytt tränare och fått en nyinjektion i laget. Aranäs har även plusstatistik mot Drott under de två åren lagen har mötts i elitserien.
Aranäs står i runt 3.30 och jag spelar det alla dagar i veckan!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Majo (+1)
hermes666 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-09, 16:25   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lindgren är omätbart mycket bättre på linjen än förra säsongens ordinarie ska tilläggas.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td