Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-11-12, 12:55   #1
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

2012-11-12 IFK Skövde HK - Ystads IF HF (Swed Elits)



Datum: 2012-11-12
Tid: 19:00
Sport: Handboll
Land: Sverige
Liga: Swed Elits
Match: IFK Skövde HK - Ystads IF HF
Period: ft

Spel: Över 57.5
Insats: 3/5
Odds: 1.85
Bolag: Betsson

Motivering:
Fri entré i Skövde ikväll, jag tror på fullfart framåt!

Som sagt så bjuder Skövde på fri entré ikväll inför matchen mot Ystad och man lovar även fullfart som vanligt på planen.

Skövde har varit en besvikelse i mina ögon än så länge. Man har ett bra lag kombinerat med hemvändare som Robert Arrhenius. Skövde ligger på en 9:e plats för tillfället och har 5 vinster och 5 förluster. Det är på hemmaplan man spelar som bäst och det är en mycket fartfylld handboll man spelar. På hemmaplan så snittar man 61.8 mål per match och i de 5 senaste matcherna så snittar man också 61.8 mål per match. Skövde är det laget som spelar med mest fart i hela Elitserien, det är korta anfall blandat med kontringar. Man har bra skytte i Andreas Cederholm på H9, Tobias Warvne på V9 och Linus Lake på M9 som lite playmaker. Snabba kontringsspelare och avslutare i Rasmus Wremer på V6 och för att sedan avsluta med Robert Arrhenius på M6, där behövs ingen beskrivning. Man har inga jätte målvakter, räddningsprocent på 31% och 26%, dock så är väl detta inte hela sanningen då Skövdes försvar är sådär och ofta är det öppna skottlägen som resulterar i mål. Har inte hittat några skador här och förmodar att alla är med då dem var det mot HK Malmö i den senaste matchen.

Ystad trodde jag mycket på inför säsongen, man har gjort bra värvningar och fått behålla det mesta i laget tillsammans med att man har kanske Sveriges största talang för tillfället, Jim Gottfridsson men även Julius Martinsson. Ystad är ett svårbedömt lag, när det gäller tempo så är man inte sena att hänga på om motståndarlaget kör högt, men samtidigt kan det bli väldigt lågt som när man möter till exempel Kristianstad. Nu möter man Skövde som jag sa innan kör högst tempo i hela Elitserien och jag tror detta kommer passa perfekt för mitt spel. Ystad snittar i år 58.8 mål på bortaplan och då har man inte mött de anfallsgladaste lagen, till exempel Lugi. Ystad besitter så mycket kvalité i laget och om det blir som jag tror, korta anfall från båda lagen så kommer Ystad stänka dit minst 30 mål idag vilket även Skövde kommer göra. Här har jag inte heller hittat några skador men förmodar att alla är med då dem var det mot Hammarby i den senaste matchen. Pelle Hansen är dock tillbaka vilket är mycket bra för detta spelet.

Jag tror som sagt på korta anfall här och mycket kontringar, båda lagen gör 30+ mål och ska jag gissa på resultat så säger jag 33-33. Hade själv satt linan någon boll högre, kanske 58.5. Spelet kommer droppa så hugg fort!

Jag väljer att spela 3/5 units på Över 57.5 @ 1.85 på Betsson.

//AndreasB1897

Texten är tagen ifrån: www.bettingsweden.se
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dny (+10), SlimCharles (+1)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-12, 19:42   #2
dny
 
dnys avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 334
Sharp$: 1177


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

satt enkelt!
dny är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-13, 01:02   #3
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

29-34 FT. Egentligen aldrig hotat, spelet blev precis som jag hade tänkt mig.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td