Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-12-10, 09:44   #1
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

2012-12-10 Eskilstuna Guif - Lugi HF (Swed Elits)



Datum: 2012-12-10
Tid: 19:00
Sport: Handboll
Land: Sverige
Liga: Swed Elits
Match: Eskilstuna Guif - Lugi HF
Period: ft

Spel: Lugi HF +2.0
Insats: 3/5
Odds: 1.8
Bolag: Bet365

Motivering:
GUIF ligger på en 3:e plats, 1 poäng efter serieledarna från Lund, Lugi. Man har spelat bra och har faktiskt bara 2 förluster vilket man är bäst i Elitserien med. Samtidigt som man spelat i Elitserien så har man deltagit i europaspel och där slagit ut Aragon från Zaragoza, Spanien. En mycket meriterad seger då Aragon är ett av de bästa lagen i Spanien bakom Barcelona och Atletico Madrid. Guif har annars en helt okej form, men har 3 raka vinster mot Bajen, VästeråsIrsta och Skövde. Inför denna matchen så kommer Robin Andersson saknas IGEN, drog på sig ny skada mot Skövde och ska magnetröntgas den 18 december. Jag tror inte heller Haukur kommer vara med då han ådrog sig en hjärnskakning borta mot Aragon, jag har inte hittat något som bekräftar varken det ena eller det andra men jag tror som sagt inte han kommer delta idag. Detta är 2 jättestora minus för Guif och kombinera detta då med att man varit i Spanien och att det är ett jättetufft schema i December.

Lugi som enligt mig har överraskat något enormt i år ligger som sagt på 1:a plats. Man spelar så klart bra och senast slog man Skånela hemma med 34-24, Skånela sa att Lugi är det bästa laget man mött och det säger ändå en del om var vi har Lugi i år. Lugi har spelat okej på bortaplan med några bottennapp, till exempel mot HK Malmö och Redbergslid. Inför denna matchen så kommer inte Axnér vara med och coacha då han för tillfället befinner sig i Belgrad/Beograd för att bevaka Sveriges damer. Så Zanotti kommer dra lasset, inget som egentligen påverkar men kan vara bra att nämna. Jag har inte hittat något om skador i Lugi men till 90% är det inga speciella borta så det ska vara lugnt.

Twitter: @AndreasB1897
Statistik: http://www.spreadsheet.se/andreasb1897

// AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td