Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-09, 13:42   #1
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 80
Sharp$: 76
Standard

Dagens absolut bästa långenlir


Falun hcp mot Mullsjö..Vinner väl med 5-6 bollar minst...KLASSKILLNAD
Även B Munchen ska ha god chans att klara sitt hcp idag...
Napoleon74 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-09, 14:08   #2
 
AndreasLs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 37
Sharp$: 156
Standard

Du har inte lust att utveckla lite mer angående Falun-Mullsjö för en som prickade in vilken sport det handlar om på femte försöket?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cazzius (+5)
AndreasL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-09, 14:18   #3
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 80
Sharp$: 76
Standard

Sorry innebandy...Falun krossar ju allt dom möter för tillfället och ska absolut inte ha några problem alls att köra över medokra Mullsjö.Falun har gjort 49mål på de senaste fem matcherna....
Napoleon74 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-09, 14:30   #4
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 6
Sharp$: 56
Standard

Får la rygga denna. Kör du dessa som dubbel?
art85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-09, 14:52   #5
 
Cazziuss avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 218
Sharp$: 1071
Standard

Hur kan du välja att rygga detta med den information som lämnats. Eller snarare bristen på information?

Det står ju egentligen ingenting om lagen eller vilka de mött senaste gångerna. Har Falun t.ex. mött ett gäng kassa lag är det klart de kan ha gjort mkt mål på sistonde.


Sen kan man undra varför den här posten postas alls.
Ska jag på Bayern köra hcp -0,5 eller -7, vad motiverar till att jag ska göra det. Har motståndarna mycket skador eller varför tror du som du gör?


Jag tycker ni ska ta och titta lite mer på de som lägger sjysta rekar t.ex. Soulman som lägger in en rek kort innan start men har ändå hunnit med att skriva 10ggr längre än dessa 2 rader.


Cazzius är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-09, 14:55   #6
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 80
Sharp$: 76
Standard

Alla väljer att rygga på egen risk och jag tänker inte skriva nån lång rek.För det är ingen rek utan bara speltips..
Och vill man så är det inte svårt att kolla upp SJÄLV vilka Falun mött...Men ok jag kommer ALDRIG mer skriva nånting härpå denna sida då en del verkar ha mens och inte må bra...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fredrikjoh (+1)

Senast redigerad av Napoleon74 den 2013-02-09 klockan 14:57.
Napoleon74 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-09, 14:58   #7
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 11
Sharp$: 261
Standard

Senast Mullsjö möte Falun förra säsongen slutade matchen 8-4 till Mullsjö.
Mullsjö inledde seriespelet mediokert och har vunnits sina matcher på slutet.
Hallen i mullsjö brukar vara fullsatt, cirka 1500 åskådare och den är nybyggd för några år sedan vilket ger bra tryck- gynnar säkert hemmalaget mer än bortalaget.
Förlusten kom mot serietrean Pixbo, annars mest mött mellanlagen.
Mullsjö förlorar MYCKET sällan med många mål.

Alltså - Jag tror inte att ett HCP spel är dagens bästa spel.

Jag tror istället att ett ganska svaggt Tre kronor som har problem att hitta sitt spel får väldigt svårt att klara ett ganska välspelande Ryssland ikväll, ger väl omkring 2 ggr.

Senast redigerad av Hoovers den 2013-02-09 klockan 15:08.
Hoovers är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-09, 15:09   #8
 
Cazziuss avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 218
Sharp$: 1071
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Napoleon74 Visa inlägg
Alla väljer att rygga på egen risk och jag tänker inte skriva nån lång rek.För det är ingen rek utan bara speltips..
Och vill man så är det inte svårt att kolla upp SJÄLV vilka Falun mött...Men ok jag kommer ALDRIG mer skriva nånting härpå denna sida då en del verkar ha mens och inte må bra...
Självklart väljer alla att rygga på egen risk.

Jag ifrågasätter inte din kunskap men om du nu gjort din bakgrundskoll så skriv dit ett par extra rader bara så det blir intressant.

Jag anser att ryggar man en sån här rek/speltips eller vad du vill kalla det så är man inte särskilt intresserad av att lära sig mer. Då kan man fortsätta spela på united och real till odds 1.16.
Jag är iaf på denna sida för att lära mig mer och genom att läsa ett sånt här inlägg får jag ingen som helst matnyttig info. Tycker du inte själv att det vore roligare o du hade skrivit ett par rader till, nämnt ett odds och kanske vilken sida du spelade på?

Tänk om alla skulle skriva såna här inlägg då skulle inte sidan vara speciellt kul.


Hoppas spelen går in nu, jag avstår att rygga däremot
Cazzius är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-09, 15:14   #9
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Napoleon det tar MAX ett par minuter att lägga till ett par rader med en viktigaste infon och insats och bolag. Och vrf starta en tråd här i övriga sporter när du kan dela med dig av dina tips i en speldagbok?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td