Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-04-19, 14:38   #1
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Decenniets lättaste bet (lock)


Läste precis det här pa mma-nytt och kom pa hur lätta pengar det här maste vara.

http://mmanytt.se/mma/aleksander-eme...sapp-i-moskva/

För er som inte vet vem Bob Sapp eller Aleksander Emilianenko är kan jag bjuda pa en kortare förklaring:


Bob Sapp - F.d NFL-spelare med brutal fysik som faktiskt har ett par legitima wins i k-1, där han bland annat spöat Ernesto Hoost(!). Det gick rätt bra för honom fram tills han själv insag att han var slagrädd, har glashaka och inte är speciellt intresserad av att slass ö.h.t. Hans senaste fighter har varit bland det mest oseriösa jag har sett, där han statt upp ungefär en minut för att sedan direkt take a dive. Sapp har blivit lite av ett skämt, och är numera läggmatchernas konung.


Aleksander Emilianenko - Mest känd för att vara bror till enligt manga, tidernas bästa tungviktare, Fedor Emilianenko. Har ett gediget record och kan verkligen fightas. Hans största svaghet är hans submission defence som absolut inte är lika vass som hans staende fighting.


Jämför man nu dessa 2 herrar sa är det som att ställa ett champions league-lag mot frisörernas korplag i fotboll. Jag fattar inte ens att den här matchningen ens tillats. Lägger man dessutom till att med all största sannolikhet kommer Sapp att lägga sig efter ungefär en minut, sa är det oseriöst att matchen ens sanktioneras.



Än sa länge är inga odds ute, och jag är skeptisk till om det kommer finnas (dock brukar man kunna hitta det). Värdet pa Emelianenko är allt över 1,00.

Här är fighten mot svenska Jörgen Kruth: http://www.youtube.com/watch?v=60PDm0YinhI
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Moffegrev den 2013-04-19 klockan 14:39.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td