Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-12, 16:44   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 69
Sharp$: 42

GruGloG - Starcaft 2
Stats: 7 - 5 - 0
ROI: 124.91%
Vinstprocent: 58.33%

Standard

Bordtennis 12/1 : Pingisligan, Bundesliga


Såg att de erbjöd spel på dagens bordtennis på Bet365, och då det är den sport jag kan överlägset bäst tänkte jag lägga ut några spelförslag inför dagens matcher. Spelstopp på de svenska matcherna är 18.55 medan Bundesliga-matcherna kan spelas fram till klockan 19.30 (hälften av Bundesliga-matcherna har dock spelstopp 19.00). Observera att laguppställningarna aldrig släpps förrän precis före matchstart, så man får vara beredd på att alla matcher som finns tillgängliga inte kommer att spelas (då får man insatsen tillbaka), men det är högst troliga matchups som Bet365 erbjuder spel på.

Pingisligan:

Radek Mrkvicka - Jiang Chang Hong : Mrkvicka @ 1.90 4 U
I mitt tycke två helt jämnbra spelare, deras två möten i ligan förra säsongen slutade båda 3-2 med två bollars differens i Hong´s favör. Nu är det dock tresetare som gäller, och man skall komma ihåg att Radek tog ledningen med 2-1 i båda mötena förra säsongen SAMT vann deras enda möte pågående säsong med 2-0. Polacken har dessutom sett ohyggligt stark ut på sistone och jag tror att hans sjuka försvar kommer att driva kinesen till vansinne idag.


Mattias Översjö - Gudmundur Stephensen : Översjö @ 2.50 3,5 U
En av sveriges bästa juniorer mot islands stolhet, och jag tycker att oddset är för högt för att inte spelas på Översjö. Översjö har mognat mycket det senaste året och har kanske den största slagrepertoaren i hela sverige, när det stämmer för honom kan han slå vem som helst vilket han visade i förra veckan när han slog landslagsmannen Per Gerell samt pressade Chen Jian (pingisligans bäste spelare tillsammans med Zhao Peng) till fem set. Visst, Stephensen är stabil och knapp favorit men Översjö har stor chans här.


Bundesliga :


Här hittar jag inte mycket av spelvärde idag förutom en liten chansning som jag tycker är intressant.

Tiago Apolonia - Jan-Ove Waldner : Waldner @ 3.00 3 U
Waldner har inte övertygat i år och det syns på hans spel att åldern börjar ta ut sin rätt, hans rörelseschema är inte var det en gång varit och mot de unga spelarna som spelar snabbt har han inte mycket att hämta nuförtiden. Apolonia däremot är en framtidsman som går framåt år för år och rättmätigt är favorit här. MEN, Waldner har spelat upp sig på sista tiden och har en historia som säger att han är bättre efter nyår. Dessutom har Apolonia en tendens att bli lite passiv i sina matcher, och får den forne världsettan Waldner styra och ställa som han vill är han fortfarande vass, och det borde han kunna göra här då Apolonia inte slår speciellt hårt samt som sagt ofta hamnar långt bak från bordet. Jag tycker Waldner borde ha en helt ok chans här, och spelar med liten insats.

Senast redigerad av GruGloG den 2010-01-12 klockan 16:56.
GruGloG är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-12, 16:51   #2
 
Judions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ljungby
Inlägg: 13
Sharp$: 11
Standard

Ryggade dina två reks från pingisligan
Tack för tipsen och hoppas på vinst ikväll
Judion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-12, 18:52   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 69
Sharp$: 42

GruGloG - Starcaft 2
Stats: 7 - 5 - 0
ROI: 124.91%
Vinstprocent: 58.33%

Standard

Översjö förlorade tyvärr första set med 14-12, men det visar iallafall att det är en mycket jämn match. Jobba nu Mattias!

Andra set 12-10 till Översjö, spännande i skilje nu.

Äsch, Översjö förlorade med 11-8 i skiljeset efter att ha haft ledningen med både 6-4 och 7-5.

Senast redigerad av GruGloG den 2010-01-12 klockan 19:04.
GruGloG är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-12, 19:34   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 69
Sharp$: 42

GruGloG - Starcaft 2
Stats: 7 - 5 - 0
ROI: 124.91%
Vinstprocent: 58.33%

Standard

Även den gode Radek förlorade första med två bollar, dock knep han nyss det andra. Bara att hoppas på att marginalerna är på rätt sida nu i sista.

Mrkvika tog hem skiljeset komfortabelt, så +0,2 units :P. Hittar inga scores från Bundesliga dock.

Senast redigerad av GruGloG den 2010-01-12 klockan 19:43.
GruGloG är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td