Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-14, 15:40   #1
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Innebandy Pixbo Wallenstam - Dalen 16/2 16:00


Vill dela med mig av infon som jag hittade på Sportbladet, det verkar vara "lite" sjukdomsproblem i Dalen. Kan vana för att matchen eventuellt blir flyttad:

"Dalen har haft en tung säsong och slåss för att säkra SSL-kontraktet.
Nu kommer nästa bakslag: sju spelare har fått magsjuka.
– Vi måste försöka flytta söndagens match, säger sportchefen Urban Karlsson."

"Nu kommer nästa bakslag: under onsdagsnatten och torsdagsförmiddagen har sju spelare drabbats av magsjuka och alla träningar har ställts in.
– Tränaren Jonathan Brolin ringde för några timmar sedan och då hade fem insjuknat. Nu är det uppe i sju spelare. Vi har ställt in träningen ikväll. Jag har varit tränare i 25 år men aldrig varit med om något liknande, säger Urban Karlsson."

" Bussen går på lördag morgon. Det måste gå 48 timmar efter man spytt sista gången tills man inte smittar, och det är ju tveksamt om några av spelarna klarar det. Sedan vet jag inte om vi vill ta med några tveksamma spelare, det kan förstöra för fler och ruinera hela säsongen, säger Karlsson som nu jobbar för att flytta matchen.
– Jag har varit i kontakt med förbundet men inte fått några besked. Matcher har ju flyttats för dåligt väder, men jag vet inte om det hänt på grund av sjukdom."

"Bland de sjuka spelarna finns storstjärnan Ketil Kronberg och poängsprutan Johan Eriksson. Och utöver sju sjuka spelare finns dessutom ytterligare ett par frågetecken på grund av skada.
– Jag vet inte hur vi ska få ihop ett lag. Jag har inte ens hunnit fundera på det. Vi har åtta utespelare och två målvakter just nu, säger Urban Karlsson."


Info saxad ifrån: http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle18360049.ab

Inga handikapp linor finns ute än men för den som kanske vill använda spelet i en parlay ligger oddshögsta på 1.3 (Unibet, PAF, Betsafe).

Tabellinfo hittas här:http://www.liveresultat.se/match/WUD...;table;overall
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 16:32   #2
 
smaks avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 284
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Påminner lite om denna match från år 2000,
Fre 8/12 Örnsköldsviks SK - AIK, Öviks Sporthall 6 - 7


Kan vi hoppas på en liten anekdot av Wagner?

Senast redigerad av smak den 2014-02-14 klockan 18:19.
smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-17, 07:20   #3
 
smaks avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 284
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Det blev ingen upprepning, nu vann i.o.f den på förhand stora favoriten.

Slutresultat: Pixbo Wallenstam - Dalen 9-6

Såg att Sv.spel hade 1.10 på Pixbo vid start, tror att dom öppnade på 1.30
smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td