Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-24, 23:04   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 19
Sharp$: 37
Cool

WEC 48 Faber VS Aldo 25/4 04:00 (spelstopp 01:00 expekt)




Då var det dags för WEC 48, det bästa featherweight cardet nånsin !

Mina picks för inatt är

Mike Brown - Manny Gamburyan 2 - 5.45 @ Expekt

Jose Aldo - Urijah Faber 2 - 3.66 @ Expekt

Varför ?

Faber är home town hjälten, han har överkommit väldigt tuffa matcher förut och nu tror folk att han är helt överkörd av Aldo. På papperet ser det ut som att Aldo har ett för högt tempo för Faber och att Faber kommer bli knockad.
Jag tror att Faber kommer steppa upp sitt game nåra grader och med hjälp av home town crowd kommer övervinna detta och antingen vinna på desicion eller på submission om han lyckas få ner Aldo. Det som faber bryr sig om är att gå till historien som bästa featherweight nånsin. Vinner han denna så är detta skrivet.


Mike Brown, ex-bälteshållare , denna fight ser han inte ut att vara i rätt läge att vinna. Manny är kusin till Karo Parysian som mycket troligt har hjälpt Manny inför denna match. Karo's standup är riktigt bra och hans hayemakers är något av det finaste man kan skåda i standup väg. Manny är riktigt ruthless och vild i sina fighter så vi får hoppas att han kommer in som sitt rätta jag ikväll.

Brown sade även själv att han inte var sitt rätta jag då han kommer från en förlust och vill gärna ha en vinst efter sig då han kommer in i en fight. På invägningen såg han nervös ut medans Manny bjöd mer på sig själv och kastade ut tröjan till publiken.

Jag tror Manny tar detta och krökar hårt med Karo efter detta och vinnaren har en väldigt stor chans att vara näste i ledet för en bältesmatch, detta är Manny's chans.


Om ni känner för lite spel som jag inte tänker motivera så kan ni lira
Shane Roller
Ben Henderson
Leonard Garcia

Alla i samma gala. (obs , singla in dessa då risken är stor)

Skål !
Cdim är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-25, 00:15   #2
 
Grezeas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 356
Sharp$: 110
Standard

Kul med folk som rekar lite annorlunda grejer. Inte långt till spelstopp dock!
Grezea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-25, 05:43   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 19
Sharp$: 37
Standard

Mike Brown - Manny Gamburyan 2 - 5.45 @ Expekt
Jose Aldo - Urijah Faber 2 - 3.66 @ Expekt
Leonard Garcia - Chan Sung Jung 1 - 1.88@ Expekt
Ben Henderson - Donald Cerrone 1 - 1.95 @ Expekt
Anthony Njokuani - Shane Roller 2 - 1.77 @ Expekt

den enda som inte gick in var Uriah Faber, han blev helt utklassad av Aldo. Även fast han bet ihop och steppade upp så gick det inte hela vägen. Dock lite halvt väntat då Aldo verkar vara nån slags Anderson Silva Jr.

Absolut roligast var att Manny vann på KO i round 1. Fy fan vad han och Karo ska ha supit inatt.

Senast redigerad av Cdim den 2010-04-25 klockan 09:48.
Cdim är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-25, 11:33   #4
 
Grezeas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 356
Sharp$: 110
Standard

Snyggt!
Grezea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td