Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-14, 13:19   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bandy 14/1 Falun - Vänersborg


Kommer förmodligen lägga in en slant senare på Falun hcp +3.5 visserligen 1.70 på bet365 just nu men den känns som att de ska kunna gå. Sist stod Falun emot bra hemma på Lugnet mot Villa Lidköping och nu möter man Vänersborg som inte går att jämföras, tror de kan bli en ganska jämn match och målsnål inledningsvis. Så inte omöjligt att jag spelar på U 9.5 mål i totalen.

Spelstopp 19:00.

Sen spelas Villa Lidköping - Västerås idag, Västerås är inte vad dom har varit. Dom har tappat ett par spelare, som Patrik Anderbro och Andreas Bergwall. Så den känns ganska osäker, Villa Lidköping tror jag tar en knapp seger och gör de som behövs. Väntar med denna för analys.

Håll ut!
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 13:27   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Jag har kört UNDER 10 Falun-Vänersborg på Pinnacle, den e nu sänkt till 9,5.

Jag tror också på Villa, fyfan så Västerås skämde ut sig hemma mot Sirius senast, tror alla lagen som möter Villa borta får frunktansvärt svårt i den ny hallen!
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 16:59   #3
 
abobs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norra bohuslän
Inlägg: 8
Sharp$: 5
Standard

Man bör ha med i beräkningen villas snäva spelprogram som kan slita hårt, dock lite senare kanske. mvh
abob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 17:04   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Bollnäs
Inlägg: 635
Sharp$: 1829


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tänkte också reka båda dom men du hann före
Villa är obesegrade hemma i nya arenan också

den matchen sänds på tv4sport om nån vill se
Erikbgif är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td