Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-02-14, 12:25   #1
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Det där med cricket...


För någon vecka sedan lade jag ett surebet på båda sidorna i cricket mellan England och Sydafrika. Det visade sig dock att jag varit för snabb i fingrarna och lagt en sidan på just den matchen och den andra sidan på ODI-serien.

Och så sitter jag här och kan absolut inget om cricket.
Sista matchen i ODI (vad jag har förstått) spelas just nu och jag skulle bli ganska så glad om England vinner hela serien. Vilka är förutsättningarna? England har vunnit de två första matcherna och Sydafrika den senaste tycker jag mig kunna luska ut.

Om Sydafrika vinner idag så blir det i mitt huvud 2-2 och om England vinner så blir det 3-1. Men med tanke på att cricket har sina egna regler så finns det säkert något annat som gäller.

Så - någon som kan sin cricket?

(Nej, aldrig mer ett surebet på cricket...)

Edit
Never mind. Löste dilemmat själv.
Såg att det spelats en match innan jag la mitt spel så det är fem matchen totalt

Senast redigerad av dellgren den 2016-02-14 klockan 14:47.
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-14, 21:34   #2
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Precis som du skrev sa var dagens match numero 5. Spel pa vem som kommer vinna hela serien (bast av fem, eller hur manga matcher som an har bestamts) tenderar att ses som lite av ett prop-bet eftersom spelare kan vilas (vilket ofta gors) vilket forstas okar det oforutsagbara i att valja sida.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td