Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-01, 14:26   #1
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

1/10 Dagens Handboll


Ystads IF - Aranäs

Lugi - IFK Kristianstad

Tankar?

OBS! Då jag inte sett tillräckligt av lagens matcher, eller besitter tillräckligt med info, vill jag inte kalla detta en rek, bara lite tankar inför matchen! DS!

Ifk Kristianstad har fått ett sjukt överodds i mina ögon av, hör och häpna, svenska spel. Ifk K rak 2a kan fås för 3.9 av sv.spel, närmsta konkurrent har just nu 3.6 på den!

Matchen tror jag kommer att bli jämn. Lugi började säsongen dåligt med förlust i två stycken Skåne-derbyn, men har de senaste två matcherna hämtat sig, slog Drott hemma bland annat.

Ikf K har lika många poäng som Lugi, 4, men en match mindre spelad. Man tog ifjol alla sina bortapoäng i matcherna borta mot de andra Skåne lagen.

Laget ståtar med ett av seriens bästa målvaktspar, där den landslagsrutinerade Jesper Larsson ståtar med inte mindre än 47% i räddningsprocent på 3 matcher!
Dessutom har man fått in den gamle landslagsräven Johan Pettersson som imponerat stort.

Laget kommer få en hel del stöd på bortaplan idag, Ifk har alltid en hel del bortafans med sig på matcherna i Skåne.

Vill man kan matchen ses på Handbollskanalen - HEH - HerrElit Handboll

Lite inför matchen -

Lugis hemsida: Nytt ”slag” i Sk

Kristianstadsbladett: Full pott f
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td