Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-11-12, 13:15   #1
 
Eternitydartss avatar
 
Reg.datum: jul 2022
Inlägg: 19
Sharp$: 121
Standard

DART


Gör här en tråd för dart och samlar alla tankar där för respektive turneringar. Kommer bidra med en del tankar till årets höjdpunkt, World Championship i december.

Idag Grand Slam och jag har inte hunnit finslipa mina idéer för att lägga ut något. Men jag tror att Dirk van Duijvenbode kommer att gå långt.

Dessutom fin finalkväll på Super series ikväll. Martin Adams och Justin Smith blir farliga.

Senast redigerad av Eternitydarts den 2022-11-12 klockan 13:18.
Eternitydarts är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-12, 19:59   #2
 
Eternitydartss avatar
 
Reg.datum: jul 2022
Inlägg: 19
Sharp$: 121
Standard

Kul att se Barney vinna en match i en TV-sänd turnering idag, även om han var väldigt svajig på yttersta ringen.

Glömde nämna Thibault Tricole ikväll i Super Series. Kul att se en toppspelare från Frankrike. Stor njutning när han är i sitt esse, dessutom både stabilt C och B-spel.

Senast redigerad av Eternitydarts den 2022-11-12 klockan 20:04.
Eternitydarts är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-11-18, 22:19   #3
 
Eternitydartss avatar
 
Reg.datum: jul 2022
Inlägg: 19
Sharp$: 121
Standard

Wow! Vilka matcher det bjuds på i Grand Slam. Igår en otrolig match mellan Michael Van Gerwen och Josh Rock där Rock gör en 9-darter i andra leget (!!!).

Idag en saga när Barney, som för inte många år sedan hade tagit steget tillbaka från darten men sedan bestämde sig för att komma tillbaka, ligger under med 3-8 mot Gerwyn Price och vinner med 16-13.

Dart är fantastiskt!
Eternitydarts är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-12-13, 20:21   #4
 
Eternitydartss avatar
 
Reg.datum: jul 2022
Inlägg: 19
Sharp$: 121
Standard

Årets höjdpunkt är här! World Darts Championship!

Jag ska försöka ge tips när jag har bra idéer. Det första kommer första dagen av mästerskapet, nu på torsdag. Jag tror att Ben Rob vinner mot Mickey Mansell. Fullt medveten om Mansells rutin i större sammanhang men så som Rob har sett ut den senaste veckan så tror jag inte det är något snack. Får vi 2 ggr degen?

Ser mycket fram emot Beau Greaves mot W. O’Connor på fredagen. Beau har varit helt makalös inom womens series och Connor är en stabil spelare. Rutin talar för honom men fasen vad kul det vore om Beau vann.

Jag tror att Michael Smith går till final. Må hända hela vägen. 8,5 pengarna på William Hill innan allt drar igång…

Senast redigerad av Eternitydarts den 2022-12-13 klockan 20:22.
Eternitydarts är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-12-15, 20:17   #5
 
Eternitydartss avatar
 
Reg.datum: jul 2022
Inlägg: 19
Sharp$: 121
Standard

Nä Ben Robb, så där kan man inte slarva på Alexandra Palace. Hade häng ett tag men alldeles för spridda kast.
Eternitydarts är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td