Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-01-12, 18:14   #1
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17399
Standard

Handbolls VM 2023


Har vi några Handbolls-fantaster på forumet?

Jag ska väl erkänna att jag inte tittar på handboll till vardags, men när det vankas mästerskap för blågult brukar jag titta! Ruskigt rolig tv-sport där det händer grejer hela tiden, som dessutom inte blir nersmutsad av filmningar.

Sverige inleder mot brassarna 20.30 i Scandinavium, Göteborg idag.
Sänds även på TV6/Viaplay.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-12, 19:34   #2
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 045
Sharp$: 5189
Standard

Jag älskar att kolla landslags-handboll även om frustrationen alltid är stor när Sverige spelar och alltid tappar stora ledningar

Spela brukar jag aldrig göra, men ser att linan ligger på Brasilien +7.5 till 2ggr. Det tycker jag är högt, tror verkligen inte att Sverige vinner med 8 mål i premiären.

Så spelvärt helt klart för mig.
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+10)
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-12, 19:45   #3
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17399
Standard

Man har ju dock precis samma känsla nu när Perlskog inte kommenterar som Gustav Svensson i Svensson Svensson på julafton när inte Arne Weise är med.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linfre (+10), Lobo (+10)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-12, 20:57   #4
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 045
Sharp$: 5189
Standard

Haha, så vinner dom med exakt 8 mål med sent mål med 10sek kvar
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+8)
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td