Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-25, 15:59   #1
 
TheDarkKnights avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

2011-02-25 Åker ut 25 Feb. : - A, Pascalidou (Let´s Dance)


Datum: 2011-02-25
Tid: 20:00
Sport: Dans
Land: Sverige
Liga: Let´s Dance
Match: Åker ut 25 Feb. : - A, Pascalidou

Spel: A, Pascalidou
Insats: 500
Odds: 2.65
Bolag: Svenska Spel

Motivering:
Motivering:

Alexandra med sin partner är den som har dansat(bokstavlien talat) på gränsen vecka efter vecka. Hela 4 gånger(!!) och där med flest gånger har hon varit bland de två sämsta paren efter att Juryn och tittarna har sagt sitt.

Förra veckan pekade ALLT mot att det var Alexandras tur att få lämna tävlingen, däremot så var hon "skadad" och hon fick lite sympati och lyckades lura sig kvar i tävlingen.

Alexandra har i några veckor utmärkt sig med sin oerhört dåliga talanger för dans, och juryn har tröttnat och skulle dem ha fått bestämma skulle hon ha försvunnit för längesen, men gång på gång har tv-tittarna räddat henne.

Då kan man ju tycka att de kommer rädda henne ännu en gång? Jag tror inte det, det närmsta hotet och andra "loosern" som har gjort flera felsteg är Jessica Andersson och just nu känns det hugget som stucket vem av dem två som åker. Åker den ene inte ikväll så gör hon det nästa vecka. Jag tror att Jessica är mer folkkär och tittarna väljer att rädda henne och "offra" Alexandra ikväll.

En sak är iallafall säker, någon av dem två med sina partners kommer att lämna tävlingen ikväll, och den här gången kommer in folket att fånga Alexandra efter hon har fått sig en snyting av juryn. Det enda som skulle rädda Alexandra och göra att det här spelet går i stöpet är om hon har övre makter med sig och dansar fantastisk och juryn skulle älska henne och rädda henne. Den chansen ser jag som oerhört liten om man ser till "formen" (för att tala lite sport).

Lägg där till att Afonbladets nöjesavdelning är ju Fredagsmysarnas heliga mecka och kollar man på omröstningar av deltagare på Idol,Let´s Dance eller Körslaget så brukar Nöjesbladets läsare ofta förutspå rätt resultat eller ha hum. Och även i den omröstning så ser vi att där finns belägg för mitt påstående, Alexandra är i botten med endast 5% som har hennes som favorit, Fröken Andersson följer tätt i botten med sina 7 %.

Gör som mig, ta chansen och tjäna pengar på fredagsmyset !

BOL om ni ryggar !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1), Majo (+1), Stekel (+5), Soap (+1), kingscania (+19)
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-25, 16:25   #2
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kollat en del på programmet och suttit och tänkt på att lira detta innan, blir en rygg här....lägger även en slant att Juryn ger Jessica mer poäng än Alexandra, 1.85 i odds där!

Du får fler sharps dollar om reken sitter
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-25, 16:42   #3
 
Majos avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 612
Sharp$: 1016


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bra rek tycker jag.

Ska rygga och för en gångs skull spela med hjärtat, jag hoppas innerligt att hon åker ut.

Tittar jag på programmet? Nej, men AP är bland de största spån som setts i svensk TV.
Hon verkar nästan utvecklingsstörd.


EDIT: Bet365 ger endast 1.86....!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+10)

Senast redigerad av Majo den 2011-02-25 klockan 16:50.
Majo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-25, 17:04   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lycka till alla ni som bettar, själv tror jag att Jessica Andersson åker ur, men för eran skull hoppas jag att jag har fel.
__________________
Västerås IK, Västerås SK, IFK Norrköping, Arsenal FC.
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-25, 17:16   #5
 
TheDarkKnights avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Kul att vi blev ett gäng som sitter med bets på Alexandra.

Såg även jag Bet365 skandalös odds. Inte varje dag Svs piskar Bet365 med en sån marginal

Lycka till och hoppas att jag och min REK inte gör er besvikna
__________________
"At the end of the day it doesn't matter why I like a play, it just matters whether the play wins or loses."

- Bob Valentino
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-25, 18:38   #6
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Ryggad till 2.75 hos Paf. Alltid skoj med ovanliga spelobjekt - tack för en välskriven rek i sammanhanget!

OBS: Paf har 25€ som maxbet.
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-25, 21:56   #7
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

UNDERBART!
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-25, 22:09   #8
 
TheDarkKnights avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Grattis till alla som ryggade och till mig själv !

+ 825 Kr för min egen del, ingen dum start på helgen. Vore ju underbart om man kunde pricka in sitt Melodifestival spel imorgon också.

Nästa vecka tjänar vi pengar på fröken Andersson
__________________
"At the end of the day it doesn't matter why I like a play, it just matters whether the play wins or loses."

- Bob Valentino
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Majo (+20), Soap (+5)
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-25, 22:13   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 314
Standard

Bet365 öppnade på 2.50 på Alexandra, svenska spel hade 3.30 från början.

Snyggt spel iaf
StefanL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-25, 22:16   #10
 
Majos avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 612
Sharp$: 1016


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Göööööööttttttttttt
Majo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-25, 22:31   #11
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Håll järnkoll på när oddsen släpps för Andersson kommande vecka!
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-25, 22:53   #12
 
TheDarkKnights avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Tack för allt beröm om REK:en. Jag är ganska ödmjuk så jag är säker på att där fanns flera som hade samma spel i tanke.

Men som sagt så fixade det sig bra och vi blev alla vinnare.

Och nästa vecka ska vi absolut ha koll på oddsen på Andersson, lite surt att missa 3,30. Men sån är den här branschen, det blev vinst i alla fall.

Nu blir det Green Hornet för min del, ha en trevlig kväll,grabbar och på återséende !
__________________
"At the end of the day it doesn't matter why I like a play, it just matters whether the play wins or loses."

- Bob Valentino
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-26, 09:01   #13
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ah men man måste tacka, satt och tänke på samma då jag sett lite på programmet innan och Alexandras dans har INTE varit något att hänga i julgranen....

Körde 2.65 spelet SAMT Jessica att få fler poäng än Alexandra till 1.85....så blev en fin kassa till helgens bravader
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-26, 12:31   #14
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Snyggt. Frågan är hur fan figge kunde hänga löst när han fick mest poäng av alla? Det är inte första gången det händer konstiga saker i detta program heller..

TV4 har inte rent mjöl i påsen
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-26, 12:41   #15
 
TheDarkKnights avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rauger Visa inlägg
Snyggt. Frågan är hur fan figge kunde hänga löst när han fick mest poäng av alla? Det är inte första gången det händer konstiga saker i detta program heller..

TV4 har inte rent mjöl i påsen
Såg själv inte själva utslagningen igår, men det verkar ju helt upp emot väggarna. Antingen har tittarna "glömt bort" att rösta på figge och lagt fokus på övriga och så blir det sånna här konstiga resultat. Hände bland annat med Danny i Idol och Juryn fick spel på att han åkte ut så tidigt.

Eller är det så att Tv4 mixtrar med siffrorna för att skapa underhållning och locka tittare, det sistnämnda känns faktiskt mer troligt.
__________________
"At the end of the day it doesn't matter why I like a play, it just matters whether the play wins or loses."

- Bob Valentino
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td