Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-23, 08:33   #1
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1877


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

UFC 130: Rampage vs. Hamill - May 28th


Quinton Jackson vs. Matt Hamill
Frank Mir vs. Roy Nelson
Rick Story vs. Thiago Alves
Brian Stann vs. Jorge Santiago
Miguel Torres vs. Demetrious Johnson
Kendall Grove vs. Tim Boetsch
Renan Barao vs. Cole Escovedo
Chris Cariaso vs. Michael McDonald
Gleison Tibau vs. Bart Palaszewski
Travis Browne vs. Stefan Struve
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-23, 08:53   #2
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1877


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Oddset på Roy Nelson (2.21) har stigit en hel del och bör absolut testas med medelinsats IMO. Inte så troligt att Mir knockar Nelson och deras BJJ är på ungefär samma nivå.

Tycker Rick Story till 2.75 är värt strax under medelinsats. Många är inne på Alves som givetvis ska vara favorit. Story måste clincha eller ta ner Alves för att vinna, det blir en tuff uppgift men Story är ständigt underskattad och lyckas ändå hitta ett sätt att vinna gång på gång.

Travis Browne borde vinna över Struve men oddset har sjunkit ganska mycket, troligen på KO.

Man blir sugen på att testa ett litet spel på Hamill (~3.50) också. Rampage har tydligen inte sin dietist som istället har fullt upp med att förbereda Alves. Rampage har alltid cuttat mycket vikt så vi får se hur det påverkar, dessutom verkar han vara omotiverad att fightas överhuvudtaget enligt färska uttalanden. Kommer förmodligen kolla invägningen innan jag bestämmer mig.

Sitter och lurar på ett par andra spel också men inga odds ute på de matcherna än...
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-23, 12:22   #3
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Du har redan sagt det, samt så har jag skrivit en del om det i min rek, men Nelson är definitivt värd att spela. Anser nästan själv att han ska vara favorit här.

Stann har sett riktigt vass ut i sina senaste fighter, och han borde ta Santiago. Testar den med liten insats.

Förstår ärligt talat inte vad alla ser i Travis Browne, tycker själv inte han har imponerat för fem öre. En vinst över mcSweeney säger inte mycket, och mot Kongo såg han riktigt usel ut.

Tror han får spö av Struwe (en ständigt underskattad fighter). Kan vara värt att reka den här lite nogrannare då oddset på Struwe lockar.

Själv är jag så kall just nu inom UFC så tar det lugnt med insatserna.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-25, 13:57   #4
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1877


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har lagt in några nya spel i sheetet, tycker Tim Boetsch till 2.40 är ett riktigt bra spel. Har du nåt nytt Moffe?
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-25, 17:21   #5
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Har Boetsch gått ned en viktklass eller har Groove gått upp? I vilket fall som helst så måste 2,4 vara ev+

Aja mina spel blir:

Nelson vs Mir to go to distance 3,25 4u
Nelsson 5u
Boetsch 2u
Struwe 2u


Lite småsugen att testa Hamill också, tror han kan grisa till sig ett decision med sin brottning.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-25, 18:26   #6
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1877


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Boetsch har gått ner till 185, det borde passa honom bättre eftersom han var lite lönnis i 205.
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-25, 19:10   #7
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Hur gör du med Hamill, kör du någon unit på honom? Har inte haft tid att riktigt analysera någon fight, utan kör enbart på känsla den här galan.

Men lite kort:
Hamills brottning är ett vapen han inte använder allt för ofta, vilket är märkligt nog eftersom han är en äckligt duktig brottare. Stående har han inte så mkt att hämta mot Rampage, utan hans chans att vinna är isf att köra samma taktik som Rashad, dvs grinda ut en poängvinst med takedowns. Det som talar emot det här är Hamills tjurskallighet, där han brukar vilja stå med de flesta motståndare.

Ifrågasätter dessutom rampages motivation och kondition, är han i form?

Funderar på att slänga in någon unit, eftersom en skräll här inte känns helt avlägsen.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-26, 09:23   #8
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1877


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hmm... Rampage är faktiskt svår att ta ner så frågan är om/hur Hamill lyckas använda sin brottning. Jag kommer kolla invägningen innan jag vågar ta ställning.
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-28, 10:12   #9
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Skippar spelet på Hamill, rampage känns taggad nog.

Mir såg ruggigt biffig ut på invägningen, men tror han är för slö, frågan är dock om han orkar 3 ronder. Vinner han inte i första ronden tar nog Nelson det via domslut.

Tror Stann tar Santiago också.

Smäller nog in en liten trippel med Nelson, Struwe och Stann.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-28, 10:27   #10
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 2
Sharp$: 25
Standard

vinner rampage så får han titel match mot jon "bones" jones istället för vinnaren av rashad evans-phil davis, så rampage kommer vara taggad "auuuuuuuuuuuuuu"
alexzandar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-28, 16:30   #11
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Känns väl som om antingen Rashad eller Rampage ska ha titelchansen. Hamill eller Davis är fan långt ifrån att förtjäna, oavsett om de vinner sina nästa matcher.


Spoiler:
Fan vad jag hatar Rashad förresten, riktigt vidrig jävel.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-28, 18:12   #12
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 2
Sharp$: 25
Standard

håller med, hoppas för fullt att phil davis knockar rashad så trött på den apan
alexzandar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-28, 23:09   #13
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 49
Sharp$: 818
Standard

Försöker att spela en dubbel med Struve och Boetsch på Bet365 men möts av meddelandet: "Då ett val visas i rött är dina flervalsalternativ begränsade."

Enligt supporten betyder det att de korsar varandra på något sätt, hur vet de dock inte. Men de har väl fel? Jag kan inte alls se vad de menar med det.
prop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-28, 23:38   #14
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1877


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

@prop

Samma fel när jag testar...
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-29, 14:21   #15
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1877


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det blev en bra natt resultatmässigt men är ändå förjävla irriterad... FOTN bonusen är ett sånt jävla hyckleri och nu är det andra gången jag blir rövknullad när jag bettar FOTN

Stann vs. Santiago får fittbonusen trots att det är en ensidig match som slutar redan i andra ronden (Stann är en amerikansk krigshjälte + memorial day weekend
= FOTN horbonus).

Gången dessförinnan var när jag hade Thiago Alves vs. John Howard, men givetvis skulle GSP vs. Kosheck få fittbonusen eftersom matchen gick i Kanada och UFC apropå ingenting plötsligt låter fansen rösta FOTN via hemsidan!!!!!!!!!!!

Rätt ute när man väl spelar på skiten och sen blir man assraped likväl
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td