Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-07-14, 03:16   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

2011-07-14 T-Voeckler - Övriga (Tour de France)



Datum: 2011-07-14
Tid: 11:20
Sport: Cykel
Land: Frankrike
Liga: Tour de France
Match: T-Voeckler - Övriga
Period: ft

Spel: Övriga
Insats: 20
Odds: 1.32
Bolag: Betfair

Motivering:
Tour de France börjar på allvar idag!

http://www.letour.fr/2011/TDF/LIVE/us/1200/etape_par_etape.html

T.Voeckler ska INTE bära den gula ledartröjan efter etapp 12!

Han har brännt en hel del krut på etapp 9 och 10, det kommer straffa sig BIG TIME, de stora kanonerna som ska slåss om totalsegern kommer kliva in i handlingen och dessutom kommer många som e kåta på etappsegern rycka en hel del i utbrytningsgrupper.

T.Vockler fick stryk med 27 minuter förra året när det var HC berg för första gången på etapp 14. HC berg e riktigt branta och låååååååååånga. Den första bergsetappen förra året på etapp 8 UTAN HC berg med två kategori 1 berg(kategorin under HC) torskade Voeckler med dryga 14 minuter 42. VOECKLER Thomas 151 BBOX BOUYGUES TELECOM 38h 11' 54" + 14' 45".

Jag tror Andy Schleck och grabbarna slår Voeckler med MINST 10 minuter.
Jag tror totaltvåan L.L Sanchez som e 1:49 efter Voeckler slår fransmannen Voeckler med minst 3 minuter.


Polletterna åker in och jag hoppas på Fläskfilé ikväll med ett par glas iskallt vitt i ett hett Singapore!

Ta dock inga finaxlån för i idrottens värld kan allt hända men jag vet inte var han ska få krafterna ifrån, han e klasser sämre än de stora kanonerna och hans team suger i bergen.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-14, 16:24   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Voeckler chockade mig! AJAAJAJAJAJ
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td