Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-21, 23:21   #1
 
Nordiks avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 102
Sharp$: 1330

La baguette - Football
Stats: 16 - 15 - 2
ROI: 100.45%
Vinstprocent: 51.61%

Standard

2011-09-24 New Zealand - France (World Cup)



Datum: 2011-09-24
Tid: 10:30
Sport: Rugby Union
Land: Internationell
Liga: World Cup
Match: New Zealand - France
Period: ft

Spel: New Zealand -17.5
Insats: 1
Odds: 1.94
Bolag:

Motivering:
Dags för stor match mellan All Black och France !!

Senaste matcher:
1987: NZ 29-9 France (final)
1999: France 43-31 NZ (S/F)
2007: France 20-18 NZ (Q/F)

Dan Carter kommer att spela, det blir 100 caps för Richie McCaw (!) och tränare har valt att presentera sitt bästa lag. På hemmaplan, All Black kommer att vilja ta bort minnet av sista matchen i 2007 när France överraskade alla med en seger.

På lördags känns det att All Black kommer att köra över mina landsmän. Frankrike har haft mycket problem mot Japan och Kanada. Visst slutade matcherna med 47-21 och 46-19 men det blev bara vid slutet när Frankrike fysik tog över. Jag lövar att det var väldigt stressigt med 25 - 21 mot Japan efter 60 minuter...

I franska laget, några ändringar gör att det blir ännu mer en frågetacken gällande organisationen. Jag kan nämna att Morgan Para, som gjorde 23 poäng mot Kanada, kommer att spela n10 ...och han har bara spelat 35min på den här positionen, aldrig från start.


New Zealand team: Israel Dagg, Cory Jane, Conrad Smith, Ma'a Nonu, Richard Kahui, Daniel Carter, Piri Weepu; Tony Woodcock, Keven Mealamu, Owen Franks, Brad Thorn, Sam Whitelock, Jerome Kaino, Richie McCaw (captain), Adam Thomson. Replacements: Andrew Hore, Ben Franks, Ali Williams, Anthony Boric, Andy Ellis, Colin Slade, Sonny Bill Williams.

France team: Damien Traille, Vincent Clerc, Aurelien Rougerie, Maxime Mermoz, Maxime Medard, Morgan Parra, Dimitri Yachvili; Jean-Baptiste Poux, Dimitri Szarzewski, Luc Ducalcon, Pascal Pape, Lionel Nallet, Thierry Dusautoir (captain), Julien Bonnaire, Louis Picamoles. Replacements: William Servat, Fabien Barcella, Julien Pierre, Imanol Harinordoquy, Francois Trinh-Duc, Fabrice Estebanez, Cedric Heymans.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
LadyDeWinter (+1), Shell Peppe (+1)
Nordik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-24, 11:41   #2
 
Nordiks avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 102
Sharp$: 1330

La baguette - Football
Stats: 16 - 15 - 2
ROI: 100.45%
Vinstprocent: 51.61%

Standard

37-17

Frankrike var inte så dåligt faktiskt mot världsbästa lag. Spännande kvartsfinal väntar nog mot England.
Nordik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-24, 12:11   #3
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Easy!
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td