Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


 
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-12, 10:03   #1
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Kriga fortsatt stekhet!


Verkar som min tråd från igår försvunnit?, där jag rekade Sverige och Skånela.

Raka Skånela gav 6.50( Höjdes till 7.00)

Två mkt bra spel med ett fantastikt värde. Jag pluusade till följd av detta fina pengar igår. Hoppas ni andra oxå sjöade!

Mkt trist och läsa hur folk hoppar på mig hela tiden. Kolla mina rekar här på sharps och räkna vad ni skulle roiat om ni följt.

Riktigt tröttsamt att de flesta verkar vara så otroligt bittra. Små små människor är vad ni är. Vissa undantagna.

Ni som kan trav kanske inser att Ferrari red tipset inte var taget ur luften. Nu vart den av med spets och såg aldrig dagens ljus.

However. Kikar just nu på ett afrikansk telecomföretag där vi kan prata 10ggr degen på några år om det stämmer till. Aktien är gratis idag i princip. Om någon är inresserad kan ni få den av Kriga.

Senast redigerad av kriga den 2013-03-12 klockan 10:07.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-12, 10:10   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Dina trådstarter är under all kritik. Varning utfärdad. Antingen startar du ordentliga trådar som följer forumets riktlinjer eller så låter du bli.
Nästa övertramp kommer leda till en avstängning. Tråd låst och slängd.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndreasB1897 (+5), eddieh (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
 



td