Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


 
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-26, 13:29   #1
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 14
Sharp$: 159


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dagens MLB 26/5


Var ett tag sedan jag la upp MLB-matcher, men som jag sagt tänker jag endast lägga upp "säkra" matcher. Finns under Spreadsheet eller Spreadsheet.se - sportsbetting spreadsheet
Introduce är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-26, 13:46   #2
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Nödvändigt starta en tråd där du länkar till ditt pick. Du kunde väl bara ha skrivit att du lirat Tampa Bay ML @ 1.665 direkt i tråden.
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-26, 14:24   #3
 
Nians avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Hemma
Inlägg: 211
Sharp$: 1094
Standard

Sen är ju detta knappast Service Plays och denna tråd kommer att hamna i papperskorgen skulle jag gissa.
Nian är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-26, 14:35   #4
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Framgår inga "säkra" matcher på den spreaden, heller ingen capper service, tråd låses och kastas \MOD
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng
 



td