Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


 
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-06, 14:22   #1
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

7/8 V75 Solvalla


Fina lopp och Jodas julia är ute igen. Lite väl tätt inpå? Själv tänker jag antingen spika emot eller gardera. Spelarkollektivet tänker på att hon vann guldloppet förra veckan men detta lopp vinner hon INTE!

I andra avdelningen har vi en häst som felat oftare än vad han gått felfritt men ändå lyckats reparera galopperna. Jag menar, kolla starten från 26e maj, hur imponerande är inte det?
Lutar mot spik för mig faktiskt spår 12 och tillägg kan inte gå fel.

Guldloppet känns fattigt, och jag tänker gardera denna gång men det slutar väl med att Scully äntligen får sitt lopp och vinner. Typiskt?

Avd4 har jag inte en blekaste över. Tips? Ideer?

Avd5 tror jag spelarkollektivet är rätt ute och står mellan 4-5 mest streckade


Avd6 Många streckade mellan 10-20% och jag tror vinnaren kommer ligga där emellan. Antingen tar jag en chansning och streckar dom eller så helgarderar jag.


Avd7 frillan filiokus känns ständigt underskattad streckmässigt. Vad beror det på? Tänker ta med frillan denna gång iaf. Plus 4-5kusar till
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-06, 14:27   #2
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

https://www.sharps.se/forums/trav-gal...olvalla-7-8-a/

något fel med den tråden eller jävla idiot?
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-06, 14:32   #3
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Varning till Lemasive för personliga påhopp samt offentlig förnedring utav en forumsmedlem av högre rang.

Tråd låst och vi fortsätter i nästa tråd.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
 



td