Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


 
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-03, 20:26   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2010-11-04 Chunichi Dragons - Chiba Lotte Marines (NPB)


EDIT AV KP
REKEN ÄR FEL, IGNORERA DEN


Datum: 2010-11-04
Tid: 10:30
Sport: Baseball
Land: Japan
Liga: NPB
Match: Chunichi Dragons - Chiba Lotte Marines

Spel: Chunichi Dragons ML
Insats: 6.00
Odds: 1.885
Bolag: PinnacleSports

Motivering:
Chunichi vann i extra innings imorse med 4-3 och vander nu till hemmaplan. Det star 2-2 i matcher och Dragons ar definitivt ett hemmalag. Pa 72 matcher under sasongen hade man endast 18 forluster i Nagoya Dome. I slutspelet ar man 4-2 pa hemmaplan.

Kenichi Nakata startar infor hemmapubliken. Nakata ar 7-4 med 2.90 ERA. Han har inte spelat sarskilt mycket pa slutet, delvis p.g.a. av radsla for skada. Nu skall han dock vara tillbaka hundraprocentigt och jag tror och hoppas han kan overraska Marines. Innan matchen med skadan (3-1 forlust mot Yakult) hade Nakata sju raka QS och sex av dessa var med 7 eller fler IP. Nakata har aven en start mot Lotte redan (5:e juni) dar han fick ett resultat av 6 IP och 1 ER. Nakata och hans utomordentliga fastball fick da 9 SOs.

Bortalaget skickar fram Hayden Penn till mounden. Med 1-3 och 3.69 ERA har Penn inte kommit in ordentligt i laget eller PL efter en dalig forsasong med Pirates. Jag ar inget stort fan att spela icke-japanska pitchers, sarskilt inte i slutspelet, och jag tror att den gamle Orioles- och Marlins-pitchern kommer fa det svart att kunna hamta ut en billig vinst har. Penn har tre daliga starter bakom sig och jag tippar en fjarde.

Dragons vann valfortjant inatt (12-9 i hits) och offensiven verkar vara pa gang sa smatt. Jag valjer att "endast" spela 6/10 p.g.a. att Nakata har varit borta i en manad men o andra sidan har Penn inte spelat pa over tva veckor. Jag lagger dock aven ett litet bet pa RL som ger 2.91. Det star 2-2 i matcher och Marines ar inget daligt lag, men i mina ogon ar de inte i narheten av Dragons och borde varit utslagna forr. Hemmaplan for Chunichi bor betyda 1.70~ i odds (kanske 2.65-2.70 pa RL).
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boone (+2), fuzzy_ (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-03, 21:04   #2
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Tackar maddmax. Spelas helt klart!
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+2)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-03, 21:54   #3
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Tack. Men är det här inte lite fel? Det är Chiba Lotte Marines som är hemma lag och betalar 1.885?
__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+10)
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-03, 21:58   #4
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gah.. Helt fel det har. Tack for du uppmarksammade det fuzzy.

Mod far garna ta bort reken sa att ingen ryggar fel. Verkligen ledsen om nagot ryggade, om det ar nagon trost sa lar jag forlora over tva papp imorgon.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-03, 22:03   #5
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skulle rekommendera att "roda" ut den om ni spelat.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-03, 22:07   #6
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 0
Sharp$: 62
Standard

Självklart ryggade man, det sög ju :/
Svettfarbror är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-03, 22:25   #7
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Svettfarbror, du kan spela Chunichi ML for att radda upp det. Du forlorar c. 3% av insatsen (om du spelar bada pa Pinnacle).

http://annabet.com/tools/Wizard_Of_Odds/

Bra for att rakna procent pa insatsen.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-03, 23:40   #8
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Kastar på din begäran då. Ingen fara
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-03, 23:40   #9
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Max, bara en fråga. Är ett spel på Chunichi till 2.04 bra om man inte hängde med på "misstaget"?
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng
 



td