Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


 
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-17, 13:41   #1
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 0
Sharp$: 1
Standard

Falun - Sirius (SSL)


Första reken och saxar direkt från vår hemsida.

Datum: 2010-12-16
Tid: 19.00
Sport: Innebandy
Land: Sverige
Liga: Superligan
Match: IBF Falun – IK Sirius

Spel: HCP 0-2 , 2a
Insats: 400kr
Odds: 2.00
Bolag: Nordicbet

Det bjuds på en match i SSL under fredagen. Det är mötet mellan Falun och Sirius. Falun ligger för närvarande på fjärde plats och Sirius återfinns på plats 11. Det brukar vara ganska så tight mellan dessa två lag. Falun har varit upp och ner under den första halvan äv säsongen och man får vara nöjda med att placera sig som nummer 4 i serien. Sirius kan dock inte vara nöjda med att ligga nere bland slasket i botten. Det är med största sannorlikhet två spelsugna lag som kliver in över sargen imorgon. Har lyckats snappa upp lite inside information om hur Falun ska starta matchen och det är inget som jag gillar. Jag tror inte spelarna i Falun heller gillar den start taktiken. Enligt mig ställer man också sin sämsta målvakt i buren. Sirius kommer med bästa möjliga trupp. Sirius har även lagt in lite nya moment på träningarna under uppehållet och fått ett positivt resultat. Senast lagen möttes var på försäsongen under en cup i Tjeckien, då vann Sirius efter straffar. Falun har endast vunnit 2 av 5 hemma fighter. HCP 0-2 och Sirius seger ger fina 2 gånger pengarna.

Lev innebandy!

Sharps är en riktigt bra sida som inte går att jämnföras med andra men jag vill passa på att hälsa er välkomna och kika in våra rekar på [] - vi lägger upp rekar varje dag!

Senast redigerad av Boone den 2010-12-17 klockan 14:14. Anledning: Läs reglerna. Ingen länkning till sidor med eget vinstintresse.
sportrekar är inte uppkopplad   Ge poäng
 



td