|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Solvalla V65 / V4
Ser lite lurigt ut vid första anblick! Kanske flera storisar som ska fällas, vad tror ni?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Absolut, tycker det finns många roliga skrällar idag. Belley i första (2%) avslutade fint senaste, kanske lite hårt emot idag, men den ska jag ha med. Kom Igen Pippi (4%) blir det nog drag på i andra. Barfota runt om på Melander-häst, Örjan upp. Latest News (6%) är en favorit monte-häst, barfota och bara 6% idag! Baryton (6% i avd 4) är en annan jag följt ett tag, tycker den går bra hela tiden, kan den bara hamna hyggligt till kommer den sputen sänka många.
Håller med Liljendahl om att Calle Laday är en sund favorit. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+3) Senast redigerad av luggen77 den 2016-04-08 klockan 10:54. Anledning: Stavfel |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Varnar för 9 Baryton i avd 4. Gick riktigt fort över upploppet senast. Hamnar han vettigt på det från början så tror jag han vinner.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lopparkiv avslöjar ofta mycket.
Favoriten i sista avdelningen 6 Mr Dream Cocktail kollade jag in vinsten på. En bra insats. Bäst till slut efter sen lucka gick Dedes Mythical, som naturligtvis vann i onsdags på Solvallas V5. Synd jag såg intrycket först nu...6% . Åter till avd 6: Två outsiders 11 Forecast är kastrerad. Walmann höll fram hästen upprepat som ett hopp inför årgångskvalen förra året. Hur stort hopp låter jag vara osagt, men dagens lopp är relativt klasslöst. Slår vinterträningen och det faktum att hästen blivit valack väl ut, så kanske detta är en klaring till 7 %? Ett streck. 8 Kanerva duger gott i dagens sällskap. Besitter grundkapacitet och till 3% är den tidig.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
I avd 4 tänker jag inte spricka på 7 Balder hornline eller 9 Baryton, Bägge är kapabla att spurta hem detta om det skulle stämma lite på vägen, klart prisvärda till 4 resp 5 %.
Tar nog med 1 Io Eld och 3 Erica också. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Säger bara kolla 8 Tyko Marjes senaste montélopp....
Dagens i särklass bästa värde! Dagens bästa spik! 9 Calle Laday!
Twitter: @sharpsdoob Senast redigerad av doob den 2016-04-08 klockan 12:26. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
V65
Inlämnat: 2016-04-08, 12:30 Solvalla Fredag 2016-04-08 Start: 12:45 Kostnad: 180,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 3, 5, 6, 14 (9) 2: 4, 5, 7, 8 (12) 3: 2, 5, 9 (10) 4: 9 Baryton (1) 5: 4, 5, 9 (1) 6: 13 Tjacko Zaz (4) 5x4x3x1x3x1 = 180 rader. 180 x 1 x 1,00 kr = 180,00 kr. Totalt: 180,00 kr. Rättningskod: |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
1) 1,3,5,10 (storfavoriten 3 har bra chans. Jorma mycket positiv till 1)
2) 4 (litar på Erik) 3) 5 (duktig ryttare som verkar stenklar på sin häst) 4) 2,5,6,7,9,11,12 (svårt - garderas) 5) 9 (Reijo låter konfident) 6) 2,4,6,11,13 Kostar 140:-. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Rör lite på dig hans ove eller låt någon yngre/hungrigare köra dina hästar
|
|
|
|
|
#11 |
|
Tur för mig, att han körde som han gjorde. Såg ju stenklar ut in på upploppet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3) |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Som vanligt - löjets skimmer över V65. 5 av 11 i samma lopp är Melanders hästar.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Haugstad haugstad haugstad... Varför hatar du mig så.. När han måste och kan avvakta så kör han finish 500m för tidigt o när han har har häst för det så avvaktar han alldeles för länge... Bara att fortsätta följa hästen...
Skickat från min iPhone med Tapatalk |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Det är väl bäst att ta med barfotamelander i V4 ett nu då
|
|