![]() |
Citat:
Frölunda har nog sin sista chans här Luleå är ganska målsnåla, vinst med två kassar? 3-2 eller 4 i öppen kasse ? Hv imponerar inte, vinst med en kasse ändå med kniven på strupen 3-2, 4-3 Lif går på vatten nu men timrå måste ta poäng 234-234 Lycka till |
Kul att ni kör tillsammans! Plockat några anmärkningsvärda vinster ännu?
|
1 fin vinst på bandyn, nästan 50k om ja inte minns fel, annars lite småvinster, men på slutet har det varit stolpe ut.
|
Jag tror det kan bli low-scoring i Luleå idag, tror inte Frölunda mäktar med att göra mer än 2 mål. Frågan är om vi ska lägga oss på 1,2? Tråkig streckprocent, men inget vidare värde på nollan eller trean heller... Däremot bara 3% på Luleås nolla. Kan det bli riktigt tillknäppt och 0-0 idag månne?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Frågan är hur LHC reagerar idag? Självklart all press på HV, men hur resonerar man i LHC tro? "Vill" man ha en hemmamatch till? Ett par HV-mål tidigt och jag tror det kan rinna iväg ordentligt när LHC ställer in siktet på lördagsmatchen istället. Jag tror på jämnt o målsnålt eller en storseger för HV;) Frågan är bara hur vi ska sätta tecknen då;)?
|
Citat:
|
Citat:
|
Vilket uppsnack !
Luleå - Frölunda, kan vi inte gå kort där då för att få många tecken i hv-matchen ? verkar ju som de flesta är inne på målsnålt i luleå |
som jag nämnt innan tror ja på hv idag, blir det några mål i början kan det rinna iväg, helt klart
|
Citat:
|
1-3 på luleå röstar jag på, frigör många tecken i hv-matchen
|
Citat:
|
Citat:
|
0-1 är tufft....1-2 ?
|
Reducera bort segrar för Indianerna o LHC??
|
lr 0,1,2
|
Citat:
Luleå:1,2,3 Frölunda:0,1,2 HV:0,1,2,3,4,5,6 LHC:0,1,2,3 LIF:0,1,2 TIK:0,1,2,3 Börjar bli bråttom nu...;) |
Citat:
|
Citat:
|
Jag e lätt på de reduceringarna
|
FUCK!! Min dator ballade ur när jag skulle lägga spelet, fick inte igenom det:sad: Förbannat klantigt av mig att va ute så i sista sekunden! Ber så hemskt mycket om ursäkt:sad: Nu får vi hoppas att det inte blir som vi resonerade...
|
Ja då får vi hålla tummarna för att vi hade helt fel då
|
Citat:
|
Då har vi lärt oss den läxan....aldrig lämna in i sista sekunden
|
Haha, du hade på känn att det skulle skita sej med Lhc så därav slog du hammaren i datorn så den braka & tack vare det spara vi 150:-/skalle...:)
|
Citat:
|
HV viker ned sig totalt
har inte varit bra men sista chansen hemma borde väl inspirerat? |
Citat:
|
Blir fin utdelning idag:moneybag: men skönt att vi va fel ute när det blev som det blev...;)
|
1 vinnare, utd: ca 1 500 000:-, jisses....men hur svår var inte raden å andra sidan
|
Citat:
|
lika bra att ge sej på morgondagens fotboll, "One", se till att skaffa ny dator, låna ngn lr hojta till om ngn annan ska lämna in, för nu ska vi inte missa...:)
Sverige -Irland: Är Sverige så himla bra egentligen....nja tveksam, men visst, hemma ska vi vara favoriter. Brukar inte vara några sprakande tillställningar & det tror ja inte det blir denna gång heller. 1,2 - 0,1 Nordirl. -Ryssland: Stor favorit ryssland vilket är helt rätt, man har ett bra lag, dock lite ojämna. Bländande fotboll för att ibland falla ihop. Mot Nordirland ska man dock vinna. 0,1 - 1,2,3,4 Polen -Ukraina: Polen är på uppgång, Ukraina raka motsatsen. Med tanke på hemmaplan tror jag vi har en stark favorit här. 1,2,3,4 -0,1 Spanien -Finland: Hur ska Finland lösa detta....ja det gör man naturligtvis inte. Ypperligt tillfälle att spika 0an för Finland för att frigöra streck ngn annanstans. 2,3,4,5 - 0 ca 1200 rader, där har ni facit, hahahaha |
Citat:
Skulle vi lägga på något streck så skulle ja vilja ha 4:an på Sverige eller 6:an på Spanien . 10 resp 5 % är fint ... |
Citat:
Jag skulle nog vilja ha med både nollan och trean på Sverige. Nollan är trevlig ur streckprocentsynpunkt, det va blev ett långt ord;) Sen undrar jag om vi kan lita på Spaniens försvar? Men det kanske vi ska ta o göra, sparar ju en del streck till andra matcher genom att göra det. I övrigt är jag väldigt överens med dig idag robfri:cheers: |
0 & 3 på sverige bör det ju finnas utrymme för kostnadsmässigt.
Gällande spanien, visst, klart de kan släppa in 1 mål, å andra sidan tror jag inte vi får bättre läge att hitta en "spik" som känns vettig & trolig på förhand. |
målrikt på friends arena?
Jag tippar att det blir många mål i Sverige-Irland, då det blivit det i tidigare matcher som spelats på friends arena. Det är bra förutsättningar för rolig fotboll i denna varma, spevänliga arena med tak. Fint gräs ska det ha rullats ut här om dagen också. Jag har gärna med både 3:an och 4:an på Sverige och ser 1,2,3 på Irland som troligt att gå in. Sverige har inte så jäkla bra försvar och målvakt.
|
Tidigt lagt spel idag;)
Sverige:1,2,3,4 Irland:0,1,2 Nordirland:0,1 Ryssland:1,2,3 Polen:1,2,3 Ukraina:0,1 Spanien:2,3,4,5,6 Finland:0 Så fick det bli:KO: Även "Rollpottsbomben" dagen till ära ser jag nu:lol: Trevlig helg:cheers: http://liverattning.se/bomben/2013-0...ollpottsbomben |