![]() |
Vilken tråkmatch i Gävle!! Va är det? 3-3 i skott?? Verkar som samtliga aktörer på banan spikat 0-0 på sina bombenkuponger:rant:
|
12Tsek är ingenting att gråta över, nya tag på fredag!
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Ikväll kör vi igen! Bandy på programmet:thumbup:
Bollnäs-Villa Kungälv-Vetlanda Ljusdal-Edsbyn Rullpott:78 556:- Se till så att ni har pengar i bolaget:) |
Bollnäs - Villa: Bortalaget favoriter, vilket iof är korrekt, men jag varnar ändå för hemmalaget. Tycker det finns faktorer som till viss del talar för skräll. Villa kommer från en "tömning" mot Sandviken där fokus förmodligen legat under en lång tid. Samt att denna match är troligt viktig för hemmalaget, just nu 1 p utanför slutspel. Kan tänka mej målrikt här.
2,4,5,7 -3,5,7,8 Kungälv - Vetlanda: Oj vilken viktig match, Vetlanda innehar just nu sista slutspelsplatsen, Kungälv endast 2 p bakom. Håller nog hemmalaget som knappa favoriter här, men långt ifrån ngn säker hemmaseger. Behövs nog en del tecken här, med tanke på förutsättningarna med viktiga poäng på spel tror jag kanske inte det rinner iväg. 2,3,5,6 -1,2,4,5 Ljusdal - Edsbyn: Här hittar jag den säkraste matchen, har svårt att se Edsbyn tappa poäng. Ljusdal kommer från förlust 10-0 mot Gais...Edsbyn från 10-5-seger mot Sirius. Edsbyn ofta inblandade i målrika matcher, tror Ljusdal trots allt kan hänga dit några kassar men väljer att chansa här då det känns som den vettigaste matchen på förhand att gå kort i. 2,3 - 5,7,8,F 2048 rader |
Bollnäs - Villa 3467 - 3467
Kungälv-Vetlanda 135 - 256 Ljusdal-Edsbyn 123 - 6789 1.728 rad |
Bandy...:moneybag:
Kredit till samtliga medlemmar, insättningarna funkar exemplariskt:thumbup: Keep up! Bollnäs:2,3,4,5 Villa:4,5,7,8 Matchen får ej sluta oavgjort! Kungälv:3,4,5,6 Vetlanda:1,2,4,5 Ljusdal:2,3 Edsbyn:5,6,8,9,F Låt oss hoppas att bandygudarna är med oss denna gång, kom igen nu:KO:!!! http://liverattning.se/bomben/2014-0...pottsbombbolag |
Ingenting i veckan va?
|
Citat:
|
Efter ett förhållandevis långt uppehåll med tid till att slicka såren är det nu dags igen:KO:
Imorgon kväll är det bandy på programmet: Edsbyn-Hammarby Sandviken-Bollnäs Villa Lidköping-Kungälv Rullpott:155 066:- Se över ert saldo, saknas insättning från ett par gubbar. |
Citat:
|
Citat:
|
Jag tycker det kan vara roligt att ta en chansning & spika F på Villa.
|
Citat:
|
Ingen plats kvar eller? :moneybag:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag är med på att spika F på nån av matcherna
|
Att ta hänsyn till är väl att toppspelarna i Villa o SAIK spelat VM. Är man lite sega i dagens matcher eller är det full rulle direkt igen?
Ett annat alternativ som jag lutar åt just nu är att gå kort på Bollnäs och Kungälv istället för att spika ett F. Då skulle det kunna se ut så här: Edsbyn:2,3,4,5,6 Hammarby:1,2,3,4,5 Ej oavgjort! SAIK:4,5,6,7,8 Bollnäs:1,2 Villa:4,5,6,7,8 Kungälv:1,2 Åsikter??! |
Citat:
Räknar jag rätt blir ovan nämnda förslag 100 komber (saik & villa matcher räknade) Plitar vi ner ett singel-F kan vi gå på 5x5x4 på övriga lag för samma kostnad. Men det är bara mina tankar :) |
Citat:
|
Edsbyn-Bajen köper jag till fullo btw :)
|
Citat:
|
NLT-sporten @NLT_Sporten 35 min
Ändring i Villa. Jon Karlsson vaktar målet i kväll då Jakob Säleby befinner sig på BB. Villa-Kungälv klockan 19.00 i arenan. Kan nog vara skönt med något extra på Kungälv, de har ett par farliga målskyttar. |
Lotten sa F på SAIK:evilgrin39: Och då blev raden som följer!
Edsbyn:2,3,4,5,6 Hammarby:1,2,3,4,5,6 SAIK:F Bollnäs:2,3,4 Villa:5,6,7,8,9,F Kungälv:2,3,4,5 Ej oavgjort! Kom igen nu:KO:!!!!!!! http://liverattning.se/bomben/2014-0...lpottbombbolag |
Imorgon gör vi ett försök igen! Återigen bandy:moneybag:
Edsbyn-Sandviken Vetlanda-Vänersborg Västerås-Villa Lidköping Rullpott:258 691:- Se över så att ni har pengar på bolagskontot. |
Ingen lätt omgång, som vanligt iof när det handlar om bandy. Att lägga till denna gång är att det är sista omg & vissa lag har inget att spela för. Blir nog att ivänta en del truppinfo, men på förhand känns VSK som en bra motivationsvinnare.
Edsbyn vete fan vad vi gör med, vi spricker alltid på dem, 0-F för båda lagen...?? :) |
Citat:
|
Citat:
|
ger mej på ett förslag
Edsbyn-Sandviken: Som nämnts, lurig match. Sandviken bättre i grunden & Edsbyn aningen ojämna för tillfället, tror det blir en del mål iaf. 2,3,4,6,7 - 2,3,5,6,7 (ej kryss) Vetlanda-Vänersborg: Motivationen hos bortalaget, 6 jag tror man löser denna uppgift. 1,2,3,4 -3,4,5,6,7,8 (Vänersborg måste vinna) Västerås-Villa Lidköping: Här blev det inte många streck kvar....Å andra sidan känns hemmalaget som en stabil motivationsvinnare. Övriga matcher tror jag kräver en del streck så ska man gå kort tror jag det är här. 5,6 -3,4 1848 rader |
Vi försöker väl då:popcorn:
Går i mångt och mycket på robfris förslag men känner att jag vill ha fler tecken i sista matchen... utnyttjar även 11433:s taktik från tidigare omgångar och reducerar bort X i samtliga matcher idag. (Helvetes)Edsbyn:3,4,5,6,7 Sandviken:4,5,6,7 Ej kryss!! Vetlanda:2,3,4 Vänersborg:4,5,6,7 Ej kryss!! Västerås:3,4,5,6 Villa Lidköping:3,4,5,6 Ej kryss!! Prickar vi Edsbyn idag ska jag fira med en öl:cheers: Nu kör vi, kom igen:KO:!!!! http://liverattning.se/bomben/2014-0...pottsbombbolag Missa inte att det är ny omgång med hockey redan på torsdag:popcorn: |
oddset på västerås har störtdykt ner till 1.38!!!!!!!!!!
|
Citat:
|
Citat:
Jag högg denna igår till 2.25 på nätet, så bra värde sitter jag på iaf :cheers: |
Citat:
(tog dom till 2.15) |
målen sprutar verkligen in i vsk-matchen....
|
Små marginaler idag men vi kör på!
Oskarshamn - Rögle 012 - 012 Malmö - Karlskrona 123456 - 123 Timrå - Karlskoga 3456 - 12 1.296 rader |
Imorgon kör vi igen!
Oskarshamn-Rögle Malmö-Karlskrona Timrå-Karlskoga Rullpott:173 869:- Se över insättningarna, saknas på flera håll. |
Citat:
Oskarshamn:2,3,4,5 Rögle:2,3,4 Malmö:2,3,4,5 Karlskoga:0,1,2 Timrå:1,2,3 Karlskoga:1,2,3,4 Sen lurar jag på om ettan på Rögle, sexan på MIF eller femman på Karlskoga ska med:popcorn: |