Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-16, 14:06   #76
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 42
Sharp$: 393
Standard

Klart vi kör, jackpot ju!

Svår kupong som vanligt. Bolton kan vara en lurig spik till bra procent, tycker jag. Annars svårt att hitta spikar till schysta procentsatser. Liverpool bör vinna men procenten på dem är höga.
Cardiff har tappat momentum men kan ev vara en spik då Wednesday inte är något att hänga i julgranen.

Nottingham är det skrällvarning på skall helgarderas. Ångestmatch i Wolves - Bristol C som kan gå hur som helst. Procentsatserna i den matchen är sjuka.
Boro har 4 förluster av de 5 senaste och är även dem alldeles för stora favoriter.

Lätt att hitta skrällar, svårare med spikarna.

Era tankar?
Qvister är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-16, 14:20   #77
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 233
Sharp$: 1810
Standard

spika MK Dons?
Sheffield U kanske? iofs lite väl hög procent
lucky75 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-30, 14:07   #78
 
Grobarbns avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 1 213
Sharp$: 3392


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Först ska jag önska GLAD PÅSK till alla Sharps medlemmar!
Jag har jä....t stora problem med några sten i njurar och därför var bolaget vilande. Idag mår jag bättre och om vi fixar kupong på 45 minuter då hinner jag betala in. Tre medlemmar ska överföra lite pengar till bolaget eller om det finns intresserade som vill vara med och skickar PM med e-post adress.
Grobarbn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-30, 15:08   #79
 
Grobarbns avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 1 213
Sharp$: 3392


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ingen spel idag men vi kan spela Europatipset imorgon. Idag var det ont om tid och jag vill inte spela på egen hand.
Grobarbn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-02, 17:18   #80
 
Grobarbns avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 1 213
Sharp$: 3392


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ikväll ska vi spela 7-2-648 på Europatipset. Diskussion är öppet. Två medlemmar har till 20:00 att betala. Om det är någon som vill vara med, PM-a e-post adress och jag skickar inbjudan.
Grobarbn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-02, 19:05   #81
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 163
Sharp$: 3017
Standard

Mitt förslag:

1x2
1
1x2
1x2
1 2
1 2 M
1x
1x2
1x2
1
1x2
1
1x2

Jag tycker att vi ska gå på Bayern och Real som säkra. Kanske även HIF, i kraft av hemmaplan och som på senare år visat sig vara ett riktigt starkt cuplag.

1 2orna i match 5 och 6 känns bra rent statisktiskt, och så rensar det lite på tvåorna.
Falkirk saknar sin bästa målskytt så 1x på Livingstone bör räcka.
heddan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-02, 19:23   #82
 
Grobarbns avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 1 213
Sharp$: 3392


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vi är 9 st just nu. Intresserade ska PM-a mail
Grobarbn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-04, 23:08   #83
 
Grobarbns avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 1 213
Sharp$: 3392


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jackpot på lördag. Beroende av antalet medlemmar och hur mycket vi vill satsa, kan vi spela någon av följande system (alla system har 12 rätts garanti):
7-2-648
7-3-1296
7-4-2592
9-0-1356
9-1-2712
4-6-432 ; 4-7-864 ; 4-8-1728 ; 4-9-3456
5-6-1296
5-7-2592
6-6-3888
0-11-192 ; 0-12-384 ; 0-13-768
1-11-576 ; 2-11-1728
Ni kanske har förslag på något system som är bra och prisvärd?
Vi är just nu 9 medlemmar. Om det finns intresserade, det är bara att PM-a e-post adress för inbjudan.

Senast redigerad av Grobarbn den 2013-04-04 klockan 23:17.
Grobarbn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-05, 22:09   #84
 
Grobarbns avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 1 213
Sharp$: 3392


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tjäna grabbar!
21 000 000 står på spel. Vi har "råd" med 7-3-1296 med nuvarande bemanning. Jag har aktiverat 5 medlemmar som har 0 kronor på konto ifall dom vill vara med imorgon. Jag väntar till 14:00 och inaktiverar dom om ingenting händer.
Finns fortfarande plats om fler är intresserade.
Grobarbn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-05, 23:49   #85
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 42
Sharp$: 393
Standard

Det är en rätt klurig kupong det här och finns inte direkt givna spikar, enligt mig. Undrar om alternativet med 5-6-1296 kan vara bättre än 7-3-1296 på denna kupong då vi endast behöver 2 spikar.
Era tankar om val av system?

Matcherna

Arsenal kan vara en potentiell spik i mina ögon, formen på väg upp och bortaspelet har sett bättre ut på sista tiden. Arsenal jagar CL plats och har vilat i veckan. WBA har tappat lite av sin fina form men är ett hemmastarkt lag. Albions har inte speciellt mycket av spela för då man ligger tryggt i tabellen och har 9 poäng upp till EL plats samt en match mer spelad. Mulumbu avstängd i hemmalaget, Morrison osäker till spel. Walcott osäker i bortalaget.

Norwich svårslagna hemma, många oavgjorda dock. Swansea har tappat formen efter ligacupfinalen. Norwich är i behov av poäng då nedflyttningsstrecket ligger farligt nära. 1X räcker?

Stoke - Aston Villa känns vidöppet. Stoke känns svagare än på länge och har inte alls bra form. På väg att dras in i kampen kring strecket. Förlorar dock sällan hemma. Villa sprattlar till då och då och behöver varje poäng de kan få. Helgardering

Birmingham och Millwall har båda haft en positiv trend senaste tiden. Öppen match, hemmalaget blir troligtvis för hårt streckade och Millwall inte oävet borta. Helgardering

Brighton - Leicester är blytung match kring play-off strecket. Formen hos båda är dock svag, hos bortalaget usel. Brighton kryssar för ofta för att det ska kännas som en bra spik. 1X räcker?

Charlton - Leeds, oviss match i mittensrike. Inte många poäng nedåt dock så båda lagen behöver fler poäng innan de kan känna sig helt klara. Leeds har bara tre vinster på bortaplan denna säsong och har gått riktigt svagt sedan man sålde Becchio. Managern har nyligen lämnat. Helst helgardering.

Derby - Ipswich Ännu en oviss match, skall helgarderas. Bra procent på Ipswich som inte släppt in mål på 4 matcher.

Hull - Boro Procenten är höga på Hull men detta kan ändå vara en spik. Hull starka hemma, innehar just nu direktplatsen 1 poäng före Watford. Middlesbrough har sjunkit som en sten och har bara 1 poäng på 5 senaste. Svaga på bortaplan.

Bolton - Wolves, båda lagen har motivation och kämpar i olika ändar av tabellen. Bolton fin form och 6 raka segrar hemma. Wolves har stora skadeproblem och saknar sina två bästa målskyttar. Bra spik till bra procent.

Burnley - Bristol C. Bortalaget jumbo i tabellen och usla på bortaplan. Tycker ändå denna skall helgarderas då det är lite av sista chansen i den jämna tabellen. Burnley har kapacitet men har bara 1 vinst på 12 senaste matcherna. Bra procent på Bristol.

Palace - Barnsley, hemmalaget gick som tåget men har spårat ur (fyndig kille)... Tre raka förluster och play off platsen kan vara hotad om inte formen vänder. Barnsley kämpar i botten, endast målskillnad skiljer lagen åt. Osäkra vart Palace står, Barnsley har fin form med 3-1-1 på fem senaste. Helgardera!

Huddersfield - Peterborough, ångest match i botten mellan två lag under strecket, dock bara en poäng upp så allt kan hända. Helgarderas

Nottingham - Blackpool, fin form på hemmalaget, Blackpool har endast tre poäng till strecket. Nottingham berättigade favoriter men alldeles för stora. Helgardera?

Era tankar? Vore kul med lite diskussion.
Såga mig gärna, bara vi får 13 rätt i slutändan...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
O12 (+1)
Qvister är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-05, 23:51   #86
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 42
Sharp$: 393
Standard

Ursäkta att det blev lite långt och rörigt...
Qvister är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-06, 00:44   #87
 
Grobarbns avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 1 213
Sharp$: 3392


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

När vi kommer fram till slutgiltiga rader, då kan vi avgöra vilket system vi "behöver". 5-6-1292 är kanon bra med bara två säkra matcher.

Arsenal ska inte förlora. 2 eller X2
Norwich behöver poäng mer än Swansea. 1 eller 1X
Stoke - Aston Villa 1X2
Birmingham - Millwall 1X2
Brighton - Leicester 1X2
Charlton - Leeds 1X2
Derby - Ipswich 1X Derby är stark hemma lag
Hull - Boro 1 eller 1X Boro är uselt sista tiden
Bolton - Wolves 1X2
Burnley - Bristol C 1X Burnley har bara 4 poäng från nedflyttnings platsen
Palace - Barnsley 1X Palace hemma 20 12 6 2 47 27
Huddersfield - Peterborough X2 eller 1X2 Peterborough i kanon form
Nottingham - Blackpool 1X

Det är mina tankar just nu.
Grobarbn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-06, 09:17   #88
 
schteks avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 337
Sharp$: 6698
Standard

intressanta tankar qvister.
så här tänkte jag efter kollat över raden rätt så snabbt igår.

Bästa spikarna:
Arsenal, Brighton, Bolton

Möjliga spikar:
Charlton, Derby

för hårt streckade favoriter:
Birmingham
Hull
Crystal palace
Nottingham

Tycker ofta av någon anledning att det lägst streckade laget i championship vinner på stryket. denna lördag tycker jag blackpool ligger bra till på 14% just nu

jag kan tänka mig att spika arsenal och bolton om vi spelar med bara två spikar.
schtek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-06, 09:30   #89
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 163
Sharp$: 3017
Standard

Jag tycker att spik på Arsenal och Hull känns bra.

1X på Brighton, Bolton och Palace.

Tvåorna på Villa, Leeds och Ipswich är intressanta. Dvs helgadda.
heddan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-04-06, 09:43   #90
 
Grobarbns avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 1 213
Sharp$: 3392


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Största favoriter på kupongen ska helgarderas och vi försöker hitta två spikar bland andra matcher är mitt förslag. Om Arsenal förlorar då utdelningen bli kanon. Jag har ingen förklaring men från i morse har jag fått för mig att första två matcher på kupongen ska sluta med hemma lag som vinnare.

Senast redigerad av Grobarbn den 2013-04-06 klockan 09:58.
Grobarbn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td