Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-29, 12:32   #1
Administrator
 
admins avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Inlägg: 2 198
Sharp$: 15232
Standard

LÄS DETTA INNAN NI SKAPAR ETT BOLAG


Vi har startat denna kategori då vi märkt att ni har blivit fler och fler som är intresserade av att spela ihop på både trav samt svenska spels produkter.

I samband med att vi startar upp denna sektion så har vi även påbörjat ett samarbete med Svenska Spel där alla spel som läggs via vår länk bidrar till att vi får en viss procent utav er omsättning. Ni finner denna länk längre ned genom att ni klickar på loggan. Vi kommer även att automatiskt byta ut alla länkar till Svenska Spel till att automatiskt inkludera vår ID. Ni förlorar alltså inget på att placera ert spel via vår länk utan bidrar snarare till Sharps.se kassa för fortsatt utveckling av Sveriges bästa sportsbetting forum. Detta gäller både era privata spel men även era bolagsspel som ni lägger hos Svenska spel såvida ni inte använder er utav något program som själv laddar upp egna rader. Vi uppskattar därför om ni väljer att spara era egna rader och ladda upp filerna manuellt via vår länk istället.

Lite riktlinjer innan ni skapar er tråd:
  1. Ha en tydlig rubrik där det framgår vilket bolag det gäller (ATG eller Svenska Spel). Inkludera även vad för något ni planerar att spela (Bomben, Stryktipset, V75 osv).
  2. När ni startar tråden se till att ha så detaljerad information som möjligt om bolaget. Dvs information om spelupplägg, insatsnivåer, mål med bolaget, tidigare historiska vinster, vem som ska göra systemet osv. Allt som en andelsköpare kan tänkas vara intresserad av att få reda på. Det gäller alltså att sälja in en andel till dina läsare då de är dina kunder.
  3. Se även till att inkludera i startinlägget att mailadresser ska skickas över PM till er och inte läggas upp öppet på forumet för att undvika spam.
  4. Klargör även om ni vill ha tråden till att diskutera omgången med varann eller om inga diskussioner ska ske i tråden.


Välkommen med förslag på hur forumet ska skötas, utformas och förbättras under feedback avdelningen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+1), Migge (+1), smak (+3), Altarath (+1), hardballs (+1), SO (+1)
admin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-29, 13:29   #2
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

I samband med att vi startar upp denna sektion så har vi även påbörjat ett samarbete med Svenska Spel där alla spel som läggs via vår länk bidrar till att vi får en viss procent utav er omsättning.

Ja det var ju inte en dag för tidigt. Till skillnad mot det mesta annat så kan användaren vinna hur mycket som helst utan att det påverkar ersättningen till berörd part.

Ju mer som omsätts desto gladare blir SS och desto mer guld skeppar dom över till Sharps. 13 rätt varje vecka? Inga problem, varje omsatt krona är lika mycket värd. En så kallad Win-win-win situation.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+3), Boone (+3)
Wagner är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-01, 10:21   #3
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Fast Svenska Spel har väl sagt upp och lagt ner alla såna där samarbeten?
Ingen ide kämpa med länkar mer för att stöda sharps.se? ...eller?
__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-01, 11:08   #4
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Stämmer bra, de arbetar nuvarande endast med sidor som inte marknadsför andra bolag Mao, länkarna till oss bidrar inte med något alls faktiskt och inte gjort det sen årsskiftet har jag för mig.
Heja konkurrensverket?
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-18, 06:41   #5
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Winner Takes All


Tänkte att jag skulle försöka ragga några flera andelar till mitt bolag. Liksom de flesta bolag har jag också tappat andelar. Mer om detta i en annan artikel.

Det har inte gått så bra i år så i somras sadlade jag om och började köra ett flerkupongssystem! x 10 är det som jag tycker passar. Då bolaget numera säljer "bara" 13-19 andelar blir det 260 till 380 rader (gånger 10), Många kanske skakar på huvudet men jag ska testa detta fram till årsskiftet så får vi se. Tror på det stenhårt.

Vi har "vunnit" tre gånger sedan starten och fått in drygt 25000 på dessa spel. Första gången 90 5;or, andra gången 20 6;or och 300 5;or och nu senast (sprack på Tobbes 1%-are) blev det 20 6;or och 280 5:or och nästan 10 lax

Den dag det stämmer fullt ut kan det ju bli "hur mycket som helst" Hör av er om ni är intresserade, så bjuder jag in. Det finns ju meddelandeforum här på sharps

Glömde tala om att vi kör BARA lördags V75;a och andelen kostar 100 kr. max 3 andelar

vänligen SO

Senast redigerad av SO den 2017-09-20 klockan 11:33. Anledning: tillägg
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td