Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-06-05, 20:36   #1
Banned
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 134
Sharp$: 417
Standard

Söker 5-10 insatta spelare


Jag vill med detta inlägg rekrytera en del spelare som är insatta både vad gäller trav, tips och övriga pottspel.

Du ska alltså både vara insatt och intresserad av det hela. Du ska ha ett genuint spelintresse och kunna bidra med en del till bolagen.

Har du detta är du den vi söker. En del av oss/er kommer att vara ansvariga att lämna in systemen men vi kommer alla att vara delaktiga på ett eller annat sätt men du ska inte ha ett behov att vara den som bestämmer. Men är du bäst kommer du vara den som bestämmer.

Total budget per månad är runt 1000 kronor till 1500 kronor för både SvS och ATG. Så vi kan satsa på det här långsiktigt. Tanken är alltså att vi ska öka kompetensen samtidigt som vi inte ska hamna i situationer där vi inte alltid kan vara med. Så se det som en grym person som satsar 10 000 kronor till 30 000 kronor i månaden men likväl går plus varje år.

Vi spelar på alla där vi finner värde eller där vi anser att potten är stor nog för att vi vill vara delaktiga.

På den här sidan vet jag att det finns åtminstone en handfull spelare som jag vill komma i kontakt med. Kan vi då skapa en stabil grupp som jobbar tillsammans för att öka vår spelkassa är jag nöjd. Så anser du att du passar in på ovanstående så kontakta mig. Sen jobbar vi upp specifika riktlinjer inom varje delbolag.

Alla intresserade kan skriva upp sig i tråden eller så skrickar ni ett pm så bollar vi lite fram och tillbaka innan vi drar igång.

Nu kör vi!

Laxdasen och boored är sådana jag söker men det finns säkert fler här som har minst samma kapacitet!

//J
MelloDillo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td