Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-18, 20:32   #1
 
Teddys avatar
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 54
Sharp$: 206
Standard

Grym V75a Axevalla, sugen?


V75 - AXEVALLA

Har gjort 2 stora kuponger till helgens V75a på Axevalla, båda kupongerna är till Lördagens V75
är bäst att säga då det körs 2 V75or på Axevalla denna helg.

Efter att ha haft 6rätt fyra gånger i rad har det plötsligt kommit ner på 4rätt två helger i rad
och det är inte OK!

Därför skicka jag ut raden nu och hur jag har tänkt inför lördagens V75.

Kör 2 stora system, vet inte hur många vi blir så det kan bli någon ändring, alltså jag var plocka bort någon häst.
Jag lägger all fokus på det stora systemet på 4800r så ska det plockas bort hästar blir det på det mindre systemet.

Båda mina system kan ni ser längst ner i detta mail, och köper ni 1 andel för 150kr
är ni naturligtvis med på båda systemen, Men vill påpeka igen att: kan bli ändringar beroende på hur många vi blir.

Bolag: Hamlets Trav Bolag
Insats 150kr
Max 5 andelar


Skicka mail här till mig så bjuder jag in er, eller sök på Hamlets Trav Bolag på atgtillsammans
vid inbjudan sätt in direkt

Ja då kör vi,

V75-1
Jeppas Maxi har sju raka segrar och en tredjeplats, ( galopp) på sina åtta starter, han har tjänat 400.000kr vid tre raka V75-vinster och går från klass II direkt till Bronsdivisionen. Uppgifterna är tuff men varennasonen har mycket hög kapacitet och kan trava neråt 1.11 över 2140. Visst spåret kanske inte är det bästa men långt upplopp på Axevalla.
( jag rankar ca 70% att han kan vinna, på min andra kupong har jag med 9e hästar om Jeppas Maxi inte vinner, är man med på den lilla )

V75-2
De flesta har 1an Angeio Am, inte fritt senast, barfota igen, blir fast? ja vad ska man tro, han har inte vunnit på ett tag så NEJ, han är inte med på mitt stora system, ( Lilla fick han plats)
Jag spikar nr 4 alla dagar i veckan och ändra mig inte!!!
Unogaren vann ett lopp på sina 39 första starter, nu har den franske 6åringen två raka segrar i Roberts regi. Offensivt upplägg, gynnas av det långa upploppet.

V75-3
Mycket snack om Solvato med ingves och On Track Piraten med Erik Adielsson - men jag tar även med Digital Ink

Solvato är en kanon häst inget snack om det, Spikar han på det lilla systemet,

Digital Ink var grym V75-tvåå på 1.10 blankt från dödens i Elitloppet-försök bakom Timoko, sedan tre raka lopp med galopper: finalen i Elitloppet, i Östersund och Årjäng, Tre segrar och en andraplats på fyra lopp över lång distans.

Digital Ink pengar i 31 raka,galopp tre senaste

Solvato - On Track Piraten - Digital Ink känns heltäckt!

7an har visst hängt med på kupongen, visst låt hästen vara med, snack om barfota, två i derby,form hm
jaja ( risk att han plockas bort om vi inte bli folk )

V75-4
Jag har med många hästar här, hade jag valt en spik, hade det blivit 3 Gross Weight
Jag tror favoriten 9 Poker Kronos inte lyckas helt enkelt visst felfri blir han farlig så han är självklart
men på båda kupongerna.

Min varnings häst 1an Maxmillian och är med på båda systemen, Peter säger själv
- att man ska ta han på allvar på lördag!!!

V75-5
Har inte så mycket att säga om detta lopp än att här gäller det att ta med många hästar
13 Your Highness är favorit men i mina ögon i favorit i fara måste ta in 20 meter

Jag tror mycket på en skräll häst 6 Bedas Chip - Mobergs-häst, spetsstrider, har toppform 5%
har dok inte råd att ha med 6 Bedas Chip på det lilla systemet.

V75-6
Inga kommentarer
Bara någon av mina hästar vinner, helst den som ger bäst !!!


V75-7
9 MagicCarpetRide US lär ta rygg på startkanonen Sandrngham Hanover och kunde han slå
Montegomery Hill ( Bollade med Trucelent ) näst senast så bör den åttaåringe hingsten kunna fälla detta motstånd.
Otur senast men vasst avslut och tre bakom B.B.S Sugarlight och October Kronos.
October Kronos körs offensivt och det kan bli en långdraget spetstrid.

Har även med 3 hästar som rensa lite, 3-10-11
Alltid bra att ha några kvar inför 7rätt


Hamlets Trav Bolag - Stora V75

1) 11
2) 4
3) 2-3-5-7
4) 1-2-3-4-5-6-7-9
5) 3-6-8-12-13
6) 3-4-5-6-7-11
7) 3-4-9-10-11

Hamlets Trav Bolag - Lilla V75

( Här har jag valt att steka direkt, mer skräll rad )
1) 1-2-3-4-5-7-8-9-11
2) 1-2-3-4-5-8-9
3) 2
4) 1-39
5) 3-9-13
6) 3-5-6-9
7) 4-9

Senast redigerad av Teddy den 2014-07-18 klockan 20:46.
Teddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td