Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-11, 09:24   #1
 
JANNE48s avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 448
Sharp$: 2064
Standard

Vi Tillsammans Team Jeppas Maxi


Nu har jag startat mitt första Vi tillsammans lag spel Team Jeppas Maxi på travet kommer att bjuda in 5 personer till vi är nu 5, att delta i laget så vänta inte så länge om du vill vara säker på en plats.200kr andel,max 3 andelar person.

I forumet kommer jag ochså att dela med mig av spel tips till V4,DD,LD,Tvilling,Plats då när det ser spelvärt ut.

vi kommer att diskutera trav konstruktivt på forumet.har man något bra att dela så analyserar vi det ochså.Vi tillsammans
ska spela in fina pengar.som bonus kommer ni ochså att få ta del av min rank som tas fram från 2 dataprogram,ochså från den bästa spelbolags DD förslag .1-9 nov har jag spelat in 36.426kr på DD,LD,V4,Tvilling,Plats.nu gör jag detta på heltid lägger ner väldigt mycket tid men det ger resultat.igår landade jag på 9.336kr

Kom med och ha roligt och bli en vinnare du ochså.Maila mig så bjuder jag in.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

__________________________________________________ __________________
Om man gör som man alltid har gjort så kommer resultatet alltid att bli det samma
JANNE48 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-11, 10:00   #2
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 47
Sharp$: 252
Standard

Hej.

Är gärna med på en andel.

[email protected]
konlog är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-11, 14:33   #3
 
JANNE48s avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 448
Sharp$: 2064
Standard

Tack för visat intresse nu är det fullt men hoppar någon av så lägger jag ut igen att det finns plats.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

__________________________________________________ __________________
Om man gör som man alltid har gjort så kommer resultatet alltid att bli det samma
JANNE48 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-11, 18:37   #4
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ska man redovisa att man är en duktig spelare och går med vinst så gör man det ordentligt, inte fan som du gör iallafall.

Vem bryr sig om de 11 senaste dagarna? 11 senaste åren skulle vara mer intressant.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td