Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-12-02, 21:42   #1
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 17
Sharp$: 104
Standard

En häst, en andel - Bolag på V75 Tillsammans


Hallå alla racinglovers! (som Hans G hade sagt)

Jag har klurat på ett upplägg för att spela V75 Tillsammans som jag är nyfiken på att prova. Att det innebär en motorväg till de stora slantarna kan jag inte garantera, men jag tror det kommer vara roligt på vägen!

Upplägget går ut på att alla som köper en andel också får ange en valfri häst i omgången som garanterat kommer vara med på systemet. Jag vet att det finns många som tycker om att tippa och jag tror det här blir ett trevligt sätt att få fram sina idéer och bidra till systemets uppbyggnad. Naturligtvis kommer alla personers hästar inte innebära ett färdigt system, utan någon får i uppdrag att antingen fylla ut systemet (om många väljer samma hästar) eller reducera systemet (om alla sprider sina val).

Insatsen per andel tänker jag mig landar på 50 kr. Då kan de flesta vara med, samtidigt som man kan köpa fler andelar om man vill. Dock ligger taket på 5 andelar per person, för att inte en person ska få alltför mycket inflytande. I bolaget gäller V75 Tillsammans maxantal på medlemmar, alltså 30. Men även om den siffran inte uppnås (vilket den nog inte gör i början) lämnar vi in ett system. Till att börja med är det bara de ordinarie V75-omgångarna (lördagarna) som är aktuella för spel, men det kanske man kan omvärdera efter hand.

Spelstopp för att köpa andel blir på lördagar kl 13.30. Det kommer även vara stopp för att mejla sin valda häst vid den tiden. Allt för att hinna få ihop systemet tills det är dags för inlämning!

Jag tänkte nog föra lite statistik över vem som väljer vilka hästar så att de duktiga tipparna kan berömmas om ingen har något emot det. Statistik är kul! (Naturligtvis kommer ingen att trakasseras om den personens hästar inte vinner så ofta)

Vill man vara med i laget så skicka ett PM till mig här på sharps med e-postadress, så skickar jag en inbjudan till laget. Har jag missat något kring upplägget så är det bara att föra det på tal här i tråden

Spela V75 är roligast tillsammans, och det kan knappast bli mer tillsammans än så här!
Harijono är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-04, 17:15   #2
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 17
Sharp$: 104
Standard

Glömde säga: Tanken är att dra igång redan i helgen, då det är Dubbel JACKPOT!

Det finns platser kvar, bara att slänga iväg ett PM till mig så kommer inbjudan i retur.
Harijono är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-11, 05:44   #3
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 17
Sharp$: 104
Standard

Platserna börjar fyllas på, men ännu finns det rum för fler medlemmar!

Att alla får ange en egen häst tror jag innebär att ett helt gäng sköna skrällar kommer med på systemet = chans till stora pengar!

Mantorp nästa! Skicka PM vid intresse!

Senast redigerad av Harijono den 2014-12-11 klockan 06:40.
Harijono är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-20, 08:24   #4
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 17
Sharp$: 104
Standard

Finns alltjämt platser kvar i bolaget för den som önskar! Bara att höra av sig (PM) så bjuder jag in till laget! 13.30 idag är stopp för köp av andel.
Harijono är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td