Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-31, 07:18   #1
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

ATG TILLSAMMANS 200kr andel


Tänkte öppna ett bolag på ATG Tillsammans, och tänkte kolla om det finns intresse att vara med. En andel kommer kosta 200:- och vi kör max tre per skalle varje omgång.

Lite om mig, är en äldre man som inte varit så jätteinsatt i trav. men ändå följt sporten en del, börjat mer med spelet på senare i liter seriösare tappning. Har väl ett rätt okej travöga med relativt stora vinster här och där.

Kan också variera med spelläggare olika omgångar, och självklart tar vi in åsikter från alla inför varje omgång. Jag har även konto på spelvärde och storavinster, så får även lite insyn därifrån. Nu säger jag inte att vi ska rygga dem. absolut inte. men kan va bra ibland att få kolla hur dem tänker och framförallt deras jobb.

Om du är intresserad så skriv din mail så bjuder jag in.

Mvh Johan.
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td