Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-11, 09:32   #1
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 14
Sharp$: 142
Standard

Glasklavinnares V75 Tillsammans


Hello!

Jag har startat igång ett bolag på ATG Tillsammans under namnet "Glasklarvinnare". Jag och en kompis har hemsidan glasklarvinnare.se där vi rekar spel inom trav och ishockey, även om travspelen mestadels ges ut på Twitter. Förhoppningen är att folk ska kunna rygga spelen, även om jag vet att travspelen kan vara svåra att rygga för vissa då nätbolagen inte är allt för generösa. Men kan ni rygga så kommer det att gå vinst och tanken är sedan att i alla fall en del av pengarna ska kunna återinvesteras i V75-bolaget, med chansen att faktiskt vinna lite riktiga pengar.

Ni kan läsa mer om upplägget på hemsidan.
Nu på lördag blir första omgången och andelspriset ligger på 250 kronor.

Länk till laget är https://tillsammans.atg.se/inbjudan/8KSC-2T3N-15250

Hoppas ni hänger på!

Senast redigerad av dataztrul den 2015-05-11 klockan 18:45.
dataztrul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-14, 17:32   #2
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 14
Sharp$: 142
Standard

20 av 30 platser är nu fyllda. Hoppas att ha fyllt alla 30 när klockan slår 13.00 på lördag. Länken har ni ovan om ni vill vara med
dataztrul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td