Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-05, 20:27   #1
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spela V75 Tillsammans med Andy!


Hej!



Har funderat på det ett tag och kan nog vara intresserad av att starta upp ett nytt V75-tillsammans bolag. Inte haft så mycket tid på sistone men nu när sommaren närmar sig med stormsteg kommer jag att vara fri mer och mer. Därför kommer jag ha mer tid till varje omgång och er medlemmar, vilket är nödvändigt för ett bra och trevlig bolag.

Hur lång tid bolaget kommer vara aktivt är svårt att bedöma med tanke på att jag till hösten kommer jobba mer men det får vi helt enkelt se efterhand..

Upplägget kommer vara något liknande;

- Antingen matematiska eller med någon/några utgångar beroende på vad jag tycker om omgången.
- Kommer alltid, i alla situationer, gå på vad jag själv tror och det får ni acceptera om ni vill vara med i bolaget. Kan spika en 2 procentare likväl som jag kan ta 5-6 hästar förutom dunderfavoriten om jag inte tror på denna. Gångerna kommer då favoriten vinner åkandes men om ni inte kan ta det råder jag er att inte anmäla er. Och såna här Raffe-ideér att ta två favoriter som spikar och utgång på 2 av 3 favoriter till, ja, det kommer definitivt inte på tal.
- Främst ordinära omgångar som gäller men Åbergskvällen och någon till kommer vi eventuellt också spela till om det ser intressant ut.

Andelspriset har jag ingen aning om, förslag?

Inte så mycket mer att säga, skriver detta främst för att få en överblick över hur stort intresse det finns att vara med i ett bolag där jag är spelläggare. Ni får gärna skriva antingen här eller höra av er i PM vid intresse så jag får reda på om det är lönt eller inte.


Och glöm inte, ödmjukhet är det viktigaste. Det tar kanske tjugo omgångar innan minsta lilla tur kommer.

På återseende!


Senast redigerad av AndyMart den 2015-06-05 klockan 20:29.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td