Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-01-22, 23:49   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 80
Sharp$: 1363
Standard

V75 - ATG Tillsammans: "HÄR KOMMER DEM - COPIAD"


Hej Alla Travintresserade!!

Vi söker nu några medlemmar till vårt lag på ATG tillsammans. Vårt lag heter: Här kommer dem - COPIAD

Vem söker Vi?
Vi söker seriösa medlemmar som kommer delta varje vecka och som inser att detta är ett långsiktigt koncept att hitta de riktigt stora summorna.

Vem är jag?
Johan heter jag och är en travintresserad 34-årig kille med sambo och katt. Är boende i Götet så min hemmabana är Åby. Jag lägger ner mycket tid och kraft på analysen inför varje veckas omgång. Där jag läser in mig och studerar hästarnas senaste lopp för att få all fakta kring avdelningarna.

Om laget
Vi strävar efter att ha ett lag kring 15 personer där insatsen är 100:-/vecka. Finns även möjligheter att köpa flera andelar. Just nu har vi 17 medlemmar (av dessa är det 11 betalande), men vi kommer göra en utrensning inom kort och där av söker vi nya medlemmar. Det vi vill ha är ett stabilt lag där medlemmarna deltar varje vecka. Vi ser jätte gärna att lagsidan blir ett öppet forum där tips, förslag och idéer hör till vardagen.


Anmälan

Anmälan är just nu öppen så det är bara att bli medlem och sista anmälningstiden till veckans V75:a är lördag klockan 12:20 (om inget annat redovisas på lagsidan). Vi är på jakt efter de stora utdelningen så vi försöka hitta guldkornen med bra odds. Vi kör först till kvarn principen, innan vi låser den öppna registreringen. Antingen så registrerar Du Dig via följande länk https://tillsammans.atg.se/hittalag och där söker Du på vårt lag: Här kommer dem - COPIAD. Annars kan Du skicka ett PM till mig med Er mailadress, så bjuder jag in Er.

Hoppas Du blir intresserad och vill bli en av oss!
blavitt81 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-23, 12:08   #2
Banned
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 80
Sharp$: 1363
Standard

Ni har fram till klockan 14:00 på Er att bli medlem och köpa Er andel till veckans V75:a..
blavitt81 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-29, 13:41   #3
Banned
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 80
Sharp$: 1363
Standard

Söker några medlemnar till. Så är Du intresserad så är Du välkommen till oss..
blavitt81 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td