Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-04-25, 11:07   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 80
Sharp$: 1363
Standard

V86-Andelar, Jägersro/Solvalla (26/4)


Över 320.000:- på mina andelar de sista veckorna och spänner nu bågen för nya slantar:

Översikt över mina V86-System:

- "Inlämnat Glasklart": Mitt stora system där insatsen är 1.000:-/andel fast består enbart av 5 st andelar/system - vilket gör att om det blir vinst får man betydligt mer av kakan tillbaka.

- "Inlämnat Såklart": Här kostar andelarna 350:- och det är snabba ryck som gäller då det endast säljs 10 st andelar till detta system. Detta andelssystem spelade in över 92.000:- för några veckor sedan. OBS SLUTSÅLD!!!

- Inlämnat Solklart": Motsvarigheten till detta system på V75 "krigade" om alla rätt i lördags. Detta system har ibland mindre antalet spikar och samtidigt försöker jag fälla de största favoriterna. När 8:an sitter då lär det betala bra. Priset är 250:-/andel och består av 25 st andelar/system.

- "Inlämnat och Klart": Är mitt "billigaste" andelssystem (165:-/andel), men då systemet består av 25 st andelar/system blir det ändå riktigt slagkraftigt..

Köp en andel - först till kvarn

Som vanligt köper Ni mina andelar via ombudet Torsviks Tobak & Spel tillsammanssida:
https://tillsammans.atg.se/inbjudan/NH66-B2YK-21490

Nu Kör Vi!
blavitt81 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td