Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-05-27, 09:42   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 80
Sharp$: 1363
Standard

V75-Andelar, Solvalla (27/5 samt 28/5)


Nu är äntligen elitloppsveckan här och storsatsar på mina analyser. Jag har tagit semester hela veckan för att kunna studera varje enskilt ekipage i minsta detalj - allt för att kunna konstruera riktigt slagkraftiga system. I onsdags så var 8:an så nära... Över 500.000:- har andelarna betalar tillbaka till andelsköparna sedan i mars.


Ni köper mina andelar via webbsidan minandel: https://minandel.se/experter/johan/


Dessa System konstruerar jag på Lördag och Söndag:

- "Streckat Glasklart", 1000:-/andel. Detta är mitt slagkraftigaste system och vid triumf är vi inte många som delar på vinsterna. Satte 7:an för ett par veckor sedan.

- "Streckat och Spikat", 550:-/andel. Säljer andelarna slut så konstruera jag systemet med tre spikar som både är spelvärda och troliga vinnare. Vidare helgardera jag tre avdelningar och slutligen streckar jag på i den sista avdelningen där jag inte spikat eller helgarderat (mellan 4 - 8 streck). Så sitter spikarna så är triumfen nära och då kan bli fina slantar att för fulla plånboken med.

- "Streckat Såklart", 350:-/andel. Det systemet som har flest kontinuerliga vinster och motsvarigheten på V86 spelade in över 92.000:- för drygt en månad sedan.

- "Streckat Solklart", 250:-/andel. Systemet där jag oftast satsar på en spik och där jag ALLTID garderar de stora favoriterna. Här är jag ute efter de stora pengarna.

- "Streckat och Klart", 165:-/andel. Mitt billigaste system som ändå är slagkraftigt då det består av 25 andelar. Detta system spelade in en kvartsmiljon i början av april
blavitt81 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td