Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-07-04, 09:08   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 80
Sharp$: 1363
Standard

V86-Andelar, Lindesberg (5/7)


Sprinterveckan är här!! Jag storsatsar på veckans omgångar och först på programmet står onsdagens V86 på Lindesberg som jag analyserar sedan startlistorna nådde min hand. Det är en hög standard på tävlingarna och har hittat en rad skrälldugliga drag så tror på riktigt fina pengar.

Ni köper mina andelar här:
https://minandel.se/experter/johan/



Satte fullpott på V64 tre av fyra gånger i förra vetckan och har spelat in strax under 700.000 till andelsköparna sedan i mars.

Följande System konstruerar jag på onsdag:

- "Inlämnat Glasklart": Mitt stora system där insatsen är 1.000:-/andel fast består enbart av 5 st andelar/system - detta system är riktigt slagkraftigt och eventuella vinster delas med få andra. OBS: Detta system lämnas endast in om det är minst 3 st sålda andelar.

- "Inlämnat Såklart": Här kostar andelarna 350:- och består av 15 andelar/system. Detta andelssystem är det som resulterar i flest kontinuerliga vinster. OBS: Detta system lämnas endast in om det är minst 8 st sålda andelar.

- "Inlämnat Solklart": Detta system har ibland mindre antalet spikar och samtidigt försöker jag ALLTID fälla de största favoriterna. Detta system är ute efter de riktigt STORA slantarna. Priset är 250:-/andel och består av 15 st andelar/system. OBS: Detta system lämnas endast in om det är minst 8 st sålda andelar.

- "Inlämnat och Klart": Är mitt "billigaste" andelssystem (165:-/andel), men då systemet består av 25 st andelar/system blir det ändå riktigt slagkraftigt. Motsvarigheten till detta bolag spelade in en kvartsmiljon på V75. OBS: Detta system lämnas endast in om det är minst 15 st sålda andelar.
blavitt81 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td